Vlasnik tvrtke, Sandi Češko, nekoliko je godina bio proglašavan najbogatijim Slovencem, ali situacija mu se pogoršala zbog rusko-ukrajinske krize jer je upravo to tržište najvažnije za njegovu tvrtku.
Približavanje mlađoj populaciji
Osim toga, jedan od razloga za promjenu poslovne politike je približavanje kupcima mlađe generacije. Stoga je svojim internet stranicama za trgovinu pridružio stranicu koja se bavi prodajom šminke i drugih kozmetičkih proizvoda.
"Šminka je upravo ušla na njemačko tržište, a osim u Sloveniji tvrtka Konverzija prisutna je na češkom, slovačkom, hrvatskom, talijanskom i mađarskom tržištu", izjavio je Češko.
"Ovo je za nas vrlo zanimljivo područje jer je usmjereno na mlađu populaciju, koja nije među našim uobičajenim kupcima, što je vrlo važno za naše planove za budućnost", dodaje Češko, najpoznatiji po prodaji kozmodiska, pomagala za ublažavanje bolova u leđima.
Online prodaja donosi oko 20 posto prihoda kompaniji Studio Moderna, dok su tradicionalni kupci proizvoda Češkove kompanije ljudi iznad 40 godina.
Pad prodaje u Ukrajini
Zbog gospodarske situacije u Ukrajini i Rusiji prihodi kompanije Studio Moderna u posljednje dvije godine su smanjeni, što se dogodio prvi put u povijesti tvrtke. Ranije, godišnji su prihodi su bili veći od 400 milijuna eura, ali su u posljednje dvije godine pali za više od pet posto.
Rusija je još uvijek njegovo glavno tržište, ali Ukrajina je znatno pala.
Pionir teleprodaje
Sandi Češko je 1996. godine bio među prvima koji su prodavali preko teletrgovine, a danas djeluje u 21 državi, njegovi se proizvodi prodaju kroz preko 130 internet stranica i na šest vlastitih TV kanala. Zato Češko smatra da će stranica ličila.si (u vlasništvu tvrtke Konverzija koju je kupio) rasti još brže kada se poveže s njegovim tvrtkama i infrastrukturom u istočnoj Europi.
Udio prihoda od prodaje kozmetičkih proizvoda do sada je bio vrlo mali u ukupnim prihodima kompanije Studio Moderna.
"Na tom području nikad nismo mogli osigurati trajan uspjeh, ali nakon ulaganja u ličila.si vidimo puno potencijala za rast i u prodaji kozmetike", objašnjava Češko, objašnjavajući kako samo jedan od deset proizvoda postane hit.
Direktor Konverzije Gregor Koprivnik kaže samo da je već otpremljeno oko 250.000 paketa različitih proizvoda. Tvrtka Konverzija osnovana je 2012. godine, a prihodi su se od 2014. godine više nego udvostručili - prošle godine bili su veći od milijun i pol eura, a tvrtka posluje s dobiti.