"Moja cijela obitelj kupuje proizvode robnih marki jer su i dvostruko jeftiniji od brendiranih, a nisu ništa lošije kvalitete. Odličan primjer su mlijeko i ulje. I slatkiši su mnogo povoljniji, a odlični su i tu napravimo znatnu uštedu u ovo vrijeme krize. Preobična i neugledna ambalaža, u koju su obično upakirani proizvodi robnih marki, ionako nam ništa ne znači", smatra Natalija Benko, u čijoj obitelji kupovina prehrambenih proizvoda robnih marki predstavlja jedan od načina uštede.
Sve više građana kupuje proizvode trgovačkih marki kako bi uštedjeli. Cijene tih proizvoda u trgovačkim lancima su povoljnije, pa je i ušteda znatna.
Ulje robnih marki jeftinije je od brendiranog i za više od tri kune, a brašno za kunu i pol. Litra mlijeka trgovačkih marki povoljnija je i do dvije kune, a razlika u cijeni slatkiša je i do pet kuna, piše Večernji list.
"Prodaja proizvoda robne marke Clever u Billi u stalnom je porastu, te trenutačno u odnosu na ukupni promet zauzima oko 10 posto. Rast prodaje nije prouzročen isključivo padom kupovne moći građana, nego i mijenjanjem kupovnih navika nakon što su kupci prepoznali dobar omjer cijene i kvalitete robne marke, kao i zbog stalnog širenja ponude proizvoda u svim robnim grupama", objašnjava Aleksandra Šobat iz Bille.
Iz Konzuma su objasnili da bilježe blagi porast prodaje vlastite robne marke.
Upravo je činjenica što kod proizvoda robnih marki nema luksuznih pakiranja i troškova oglašavanja razlog njihove cijene, a ne lošija kvaliteta samog proizvoda.
"Proizvodi trgovačke marke Mercator proizvodi su za svakodnevnu uporabu u domaćinstvu, renomiranih hrvatskih i stranih proizvođača, koji su u odnosu na premium proizvode jeftiniji između 20 i 60 posto. Trgovačka marka trenutačno nudi više od 1600 proizvoda raspoređenih u sedam linija i kontinuirano se obogaćuje novim proizvodima. Trgovačka marka kontinuirano ostvaruje rast udjela, a pojedine robne grupe u ovom su kvartalu ostvarile porast i do 60 posto", ističe Lea Marcijuš iz Mercatora.
"Getro je razvio čak 39 različitih robnih marki u sklopu kojih se nalazi 3800 biranih proizvoda. Gurman, Grandi i Grand su najjače Getroove trgovačke marke. Udjel trgovačke marke u odnosu na cjelokupnu ponudu Getroa iznosi 25 posto u maloprodaji. Proizvodi su jeftiniji od 10 do 100 posto u odnosu na premium brendove (primjerice, na deterdženti su povoljniji od 20 do 40 posto)", kažu iz Getroa za Večernji list.
Prethodni članci:
arti-201005130284006 arti-201005120047006