Proglašeni najuspješniji oglašivači, brendovi i agencijske mreže

Effie Worldwide objavio je rezultate globalnog Effie indeksa učinkovitosti 2013.

10.7.2013.
15:20
VOYO logo

Hrvatske tvrtke i brendovi su također uvršteni u Effie globalni index učinkovitosti. Najučinkovitijim hrvatskim oglašivačem drugu godinu za redom proglašen je Tele2, dok je drugu poziciju zauzela Podravka. Najučinkovitija agencija i ove godine je Bruketa&Žinić OM, a slijede Grey Wordwide Zagreb, Imago reklamna agencija, Organizacija i BBDO Zagreb. Najučinkovitiji hrvatski brendovi su Tele2 i Ožujsko pivo.

Na ovogodišnji globalni Effie index učinkovitosti uvršteni su svi pobjednici i finalisti 40 globalnih i nacionalnih Effie natjecanja održanih u periodu od 13. lipnja 2012. do 13. lipnja 2013., a ukupno je zaprimljeno preko 2400 prijava marketinških agencija i oglašivača iz cijelog svijeta. Poredak domaćih agencija i oglašivača na globalnom Effie indeksu učinkovitosti sastavljen je temeljem bodova ostvarenih na hrvatskom Effie natjecanju, održanom u svibnju 2013. u sklopu Dana komunikacija, najvažnije strukovne marketinške manifestacije u Hrvatskoj. Detaljan popis svih hrvatskih oglašivača, agencija i brendova može se pronaći na internetskim stranicama: www.effieindex.com.

"Posebnost Effie indexa je u tome što rangira pobjednike i finaliste nacionalnih ali i svjetskih, globalnih natjecanja te na taj način iz globalne perspektive daje širu sliku o najefikasnijim hrvatskim agencijama, oglašivačima i brendovima. Same Effie nagrade iznimno su vrijedne za marketinšku industriju jer daju potvrdu da kreativne ideje i uspješni marketinški rezultati uvijek idu ruku pod ruku.", izjavila je Dunja Ivana Togonal, izvršna direktorica Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA), organizatora hrvatskog izdanja Effie natjecanja.

EFFIE Worldwide: Effie Worldwide vrednuje učinkovitost marketinških komunikacija, uočava ideje koje djeluju te potiče promišljeni dialog o marketinškoj industriji koja se neprestano mijenja. Effie mreža surađuje s vrhunskim medijskim i istraživačkim tvrtkama dijem svijeta kako bi pružila relevantan i stručan uvid u učinkovitu marketinšku strategiju. Ta se suradnja provodi putem webinara, globalnih konferencija, predstavljanja najboljih projekata i mnogih drugih aktivnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 34 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni kandidatkinje
NOVE EPIZODE OD PONEDJELJKA DO ČETVRTKA
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
SKUPLJE ZADUŽIVANJE /

Imate kredit? Stručnjak izračunao koliko će se povećati rata u 2024: 'Na simulaciji kredita od 100.000 eura…'