Tijekom siječnja u Hrvatskoj je prodano 2.601 novo osobno vozilo, što je 17 posto manje nego u prosincu te 37,5 posto manje nego u siječnju prošle godine, pokazuju podaci agencije Promocija Plus prema podacima o broju registracija novih automobila, piše bankamagazine.hr.
Prodaja u prvom ovogodišnjem mjesecu na približnoj je razini koja je prošle godine ostvarena u najslabijim mjesecima - tijekom kolovoza prodano je 2.430 automobila, a u rujnu 2.758.
U 2009. u Hrvatskoj je prodano ukupno 44.891 osobno vozilo, što je 49,1 posto manje nego 2008. godini.
Na početku ove godine nastavljaju se kriza tržišta i pad prodaje automobila.
Po markama, najviše novih automobila na hrvatskom tržištu u siječnju prodao je Volkswagen - 359, što mu je bilo dovoljno za 13,8 postotni tržišni udjel.
Velik pad bilježi Opel, koji je na drugom mjestu po udjelu (12,3 posto) s 320 prodanih automobila, a slijedi Peugeot sa 209 automobila, uz tržišni udjel od osam posto.
Renault, Cevrolet, Hyundai, Škoda, Citroen, Mazda i Toyota zatvaraju listu prvih deset.
Po modelima, najpopularnija je i dalje Opel Astra koje je prodano u 182 primjerka, čime je taj model postigao sedam postotni tržišni udjel.
Slijede Volksvagen Polo (168) i Volkswagen Golf (102), a među traženijim modelima su i Hiundai 130, Renault Clio, Opel Corsa, Renault Megane, Škoda Fabia, Chevrolet Cruze i Peugeot 207.
S obzirom na pogonsko gorivo, u siječnju je prodano 67 posto benzinaca i 33 posto dizelaša.
Po regijama, daleko najviše automobila prodano je u Zagrebu i okolici, 954 ili 36,7 posto, a slijede Primorsko-goranska (252 odnosno 9,7 posto) i Splitsko-dalmatinska županija (237 ili 9,1 posto), prenosi bankamagazine.hr.