Interesa za taksiranjem u Zagrebu ne manjka, nisu problem ni automobili, a ni novac, već nedostatak vozača taksista.
U pozivu Grada upućenom u srijedu navedeno je da za svakog vozača mora biti priloženo i uvjerenje o položenom ispitu za vozača taksi vozila. Još se vode razgovori između gradske uprave i Zavoda za zapošljavanje o mogućnosti da se za vozača taksija mogu zaposliti i oni koji nemaju stručnu osposobljenost, ali da im se postavi rok od šest ili devet mjeseci u kojem moraju završiti školovanje, piše Business.hr.
U konkurenciji za taksi dozvole za sada je nekoliko tvrtki. Najdalje je u pripremama otišao Taxi Cammeo koji je već u Rijeci i Osijeku niskim cijenama pomeo konkurenciju i od kojeg strahuju zagrebački taksisti.
Eko taksi za osviještene
Kosta Minovski, vlasnik Cammea, osnovao je, kaže, tri tvrtke kako bi mogao dobiti 150 dozvola, a za sada je zaposlio 235 vozača iako ih treba najmanje 420.
Minovski najavljuje i uvođenje godišnje članarine za taksi korisnike koji bi mogli ostvarivati pogodnosti te plaćanje karticama za fizičke osobe i tvrtke. U taksi biznis u Zagrebu ulaže oko 25 milijuna kuna, a na lokaciji u Radničkoj imat će i vlastitu benzinsku stanicu i praonicu.
Druga po ambicijama, tvrtka Eko prijevoz "pikira" na 50 dozvola, a za sada su, kaže vlasnik Vjekoslav Marijanović, uspjeli zaposliti 25 vozača. Adut su im Toyote Prius.
Dvije je dozvole za taksiranje u srijedu je zatražio i Metropola auto. Vlasnik i bivši taksist Miljan Pavlić ističe kako bi mogao odmah pustiti u promet 14 automobila, ali nije još uspio pronaći vozače s položenim ispitom za taksi.
Vezani članci:
arti-201011300734006 arti-201010260408006 arti-201010220601006