"Prezentiranje spada među osnovne poslovne vještine zbog čega je važnost izvedbe neodoljivih prezentacija još veća - nemojte držati predavanje nego ispričajte priču", kratko je tom prigodom izjavio Moorthy.
To umijeće doprinosi boljim poslovnim rezultatima i lakšem ostvarenju ciljeva, a često pomaže u karijeri. Sudionici ove HOWtoWOW akademije stoga mogu u opuštenom i interaktivnom okruženju očekivati jednostavne i praktične savjete, dobre i ne baš tako dobre primjere s najčešćim pogreškama, ali i najupečatljivijim elementima, i najbitnije, priliku za uvježbavanje pripreme i izvedbe prezentacija u okruženju bliskom stvarnom u kojem će se izmjenjivati u ulozi publike i prezentera.
Svi polaznici ovog specijaliziranog stručnog treninga dobit će posebnu diplomu HOWtoWOW akademije nakon sudjelovanja.
HOWtoWOW akademija obuhvaća seriju od sedam specijaliziranih stručnih radionica za marketinške stručnjake, koje će se održavati svakog petog u mjesecu od rujna 2012. do ožujka 2013. godine na teme: prezentacijske vještine, marketinška metrika, medijsko planiranje, brend arhitektura i strategija, strateško planiranje, zvučni brending i video produkcija.
Svi zainteresirani više informacija mogu saznati na internetskim stranicama www.hura.hr/how-to-wow.
HURA – Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unaprijeđujući zajedničke interese članica – tvrtki za tržišno komuniciranje s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 30 članica i zastupa preko 60% ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies) a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.