Drugi po veličini europski modni lanac vrlo dobre rezultate ostvario je prvenstveno zahvaljujući većim prihodima i većem broju trgovina. Krajem veljače H&M imao je 1992 trgovine, a u isto vrijeme lani 1748 trgovina.
Prihodi bez poreza na dodanu vrijednost porasli su sedam posto, na 24,8 milijardi kruna (3,4 milijarde dolara). Pritom su prihodi u lokalnim valutama zabilježili rast za 13 posto, odnosno za dva posto ako se isključi utjecaj otvaranja novih trgovina.
Iz kompanije su poručili da je tijekom prvog tromjesečja prodaja zadovoljavajuća, s obzirom na još uvijek loše stanje u gospodarstvu.
U prva tri mjeseca najviše novih trgovina švedski modni lanac je otvorio u Južnoj Koreji i Izraelu, dok u drugom kvartalu planira otvoriti još 73 trgovine, i to uglavnom u Velikoj Britaniji, Kini, Norveškoj, Danskoj i Njemačkoj.
Prethodni članak:
arti-201001260203006