Informacija o kojoj se neslužbeno nagađalo jučer je dobila potvrdu, te je svakako riječ o još jednom ozbiljnom i neugodnom zastoju na ovom projektu kakvih je bilo i ranije, piše Novi list. Prvi kredit sa Svjetskom bankom za Zagrebačku obalu i ostali dio Rijeka Gatewaya potpisan je prije više od 11 godina, pa je zatim gradnja ugovorena s japanskom tvrkom Kajima, nakon čega je 2008. godine ugovor s Japancima raskinut, te je cijela procedura vraćena na početak. Tek ove godine u kolovozu konzorcij talijanskih tvrtki započeo je gradnju kontejnerskog terminala po ugovorenoj cijeni od 70,6 milijuna eura.
Natječaj za koncesionara produživan je ove godine u nekoliko navrata, ali to očito nije urodilo plodom. Ravnatelj Lučke uprave Rijeka Vlado Mezak naglašava kako je uvijek postojao i rezervni plan ukoliko ne bude očekivanih ponuda. Također dodaje da se ništa u planovima izgradnje terminala ne mijenja.
''Potencijalni koncesionari su očito pokazali kako žele povoljnije uvjete za ulaganje, ne toliko u smislu novaca, već u kontekstu sigurnosti povrata ulaganja koje nije malo, jer je planirano više od 100 milijuna eura investicije u uređenje i opremanje terminala. Situacija na tržištu je takva da se sada bilo tko teško odlučuje na takve investicije. Problem je bio što nismo imali definirane rokove za izgradnju ceste D-403 i željeznice, a to je važna nepoznanica za svakog koncesionara. No, ne bih rekao da ova situacija bitno povećava rizike cijelog projekta. Gradnja će se nastaviti shodno ugovoru'', ističe Mezak. http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Niti-jedna-ponuda-Zagrebacka-obala-koncesionarima-neisplativ-projekt