Otvorenje nove Emmezete samo dva dana prije otvaranja Ikee, također u istočnom dijelu Zagreba, govori o pomnom planiranju strategije poslovanja, kao odgovoru na dolazak švedskog trgovačkog lanca za opremanje doma u Hrvatsku, piše Liderpress.hr.
Nakon što je Steinhoff grupa, vlasnik Emmezete, preuzela Kiku, za malo hrvatsko tržište dva lanca namještaja bila su previše pa je menadžment odlučio da sva prodajna mjesta Kike postanu Emmezeta koja u Hrvatskoj trenutno ima četiri trgovine.
U Hrvatskoj uskoro još tri centra
''Do kraja godine planiramo otvorenje još tri centra Emmezete, u Rijeci, Slavonskom Brodu i na zagrebačkom Jankomiru, što će ukupno činiti sedam velikih trgovina u Hrvatskoj. Dugo smo poslovali smo na tri prodajna mjesta jer za velike formate trgovina nije bilo mjesta u manjim mjestima, no nakon što je Steinhoff preuzeo Kiku odlučili smo se zadržati Emmezetin brend koji će u budućnosti postojati samo u Hrvatskoj.
Chic and cheap
Ponosan sam što u posljednjih 15 godina u grupaciji rade isključivo hrvatski zaposlenici i menadžment i što smo u jeku recesije prije četiri godine bili najprofitabilniji veliki trgovac u Hrvatskoj. Emmezeta je diskonter, ne bavimo se visokom kvalitetom i cijenama, već se vodimo krilaticom chic and cheap'', izjavio je Školnik.
Prostor Emmezete na Žitnjaku zadovoljava sve standarde ovog tipa trgovine, puno je sređeniji od trenutnog prostora u Stupniku. U ponudi ima 15.000 artikala, a u prostor je uloženo 20-tak milijuna eura. Glavni konkurentski adut Emmezete je taj što, za razliku od konkurencije, ima najveću ponudu bijele tehnike i potrošačke elektronike u Hrvatskoj.
http://liderpress.hr/tvrtke-i-trzista/poslovna-scena/skolnik-emmezeta-ce-postati-lider-na-trzistu-bijele-tehnike-i-potrosacke-lektronike/