"Naši zaposlenici više ne moraju izmišljati da su pokupili nekakav 'gadan virus u 24 sata' niti mijenjati glas fingirajući promuklost putem telefona. Dovoljno je šefu reći što se stvarno dogodilo", navodi Dice, tvrtka specijalizirana za prodaju koncertnih karata putem smartphonea.
Samo pošalju emotikon
Svima se dogodi da se 'razbiju u obilno zalivenoj' noći pa je odsad dovoljno poslati šefu emotikon "pivo", "bolestan" ili "muzika" i njemu će biti jasno što se dogodilo.
Tvrtka želi potaknuti svoje zaposlenike da punim plućima uživaju u londonskoj glazbenoj sceni kako bi bolje radili svoj posao.
"Cjelokupnoj našoj ekipi glazba je u krvi i neki od najvećih glazbenih ugovora potpisani su upravo nakon koncerta", objašnjava Phil Hutcheon, utemeljitelj i vlasnik Dicea.
Zaposlenici će imati pravo četiri dana u godini uzeti bolovanje radi triježnjenja.