Natječaj je objavljen 19. lipnja 2012. godine uz rok prijave osam dana, pri čemu su čak četiri dana iz navedenog roka predstavljala produženi četverodnevni vikend. Ta činjenica kao i uvjet da portali moraju biti upisani u Upisnik elektroničkih publikacija izazvala je negativnu reakciju skupine neprofitnih medija koje je Agencija za elektroničke medije prethodno ispisala iz Upisnika i time ih eliminirala iz natječaja. Rezultati natječaja objavljeni su u ponedjeljak, a portali koji su na natječaju dobili sredstva Grada su: Index.hr (205.000 kuna), Zagrebancija.com (195.000 kuna), PolitikaPlus.com (190.000 kuna), Tjedno.hr (160.000 kuna), Dalje.com (145.000 kuna), Javno.hr (100.000 kuna), Novi-Zagreb.hr (95.000 kuna), MojZagreb.info (90.000 kuna) i UrbanCult.hr (90.000 kuna), piše portal rep.hr.
Veliki novac za malu posjećenost
O omjerima dodijeljenih iznosa dalo bi se raspravljati, no ono što najviše upada u oči je dodjela značajnog iznosa krajnje nepoznatom portalu Novi-Zagreb.hr. Domena ovog portala registrirana je na 'Novi Zagreb zapad zadrugu za građenje i završne radove u građevinarstvu', dok je ta stranica na natječaju službeno prijavljena preko Otvorene računalne radionice "Svi smo protiv" koja u Zagrebu raspolaže s 117 metara četvornih u vlasništvu Grada Zagreba. Predsjednik navedene udruge je Mladen Plazibat, bivši član SDP-a koji je 2003. godine prešao u HNS, a glavni urednik portala Josip Kapraljević. Prema podacima Alexe, njegova web stranica nalazi se na 7.079.284 mjestu u svijetu, pri čemu nema poseban ranking u Hrvatskoj, što znači da ima iznimno malu posjećenost. Koliko je Novi-Zagreb.hr popularan potvrđuje i broj od čak 33 obožavatelja na Facebooku (u trenutku pisanja članka). Sporna je i činjenica da je jedan od uvjeta natječaja bilo postojanje web stranice najmanje šest mjeseci, a, prema podacima rep.hr-a, ova web stranica nije bila ostvarena u trenutku pokretanja natječaja. Upitno je i jesu li u svih šest mjeseci programski sadržaji o Zagrebu objavljivani svakodnevno, što je također bio uvjet.