Pet milijuna kuna za humanitarne akcije!

Lidl Hrvatska – pet godina u Hrvatskoj - pet milijuna kuna za humanitarne akcije!

23.10.2011.
14:39
VOYO logo

Prošlo je gotovo pet godina od trenutka otvaranja prvih trinaest Lidlovih trgovina u Hrvatskoj (23.11.2011.). Premda je dio analitičara bio skeptičan prema opstanku Lidla na hrvatskom tržištu, Lidl je rijetko viđenim rastom prihoda dokazao da nije samo “diskonter”, već prije svega lanac s kvalitetnim robnim markama.

Lidl svakodnevno ulaže napore da svi prehrambeni proizvodi, osobito meso, voće i povrće, mlijeko i pekarski proizvodi, prolaze vrlo zahtjevne procese kontrole kvalitete i svježine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poznato je da Lidlovi proizvodi imaju najbolji omjer cijene i dobivene kvalitete. Nedavno otvaranje jubilarne 75. trgovine u Makarskoj svakako je potvrda navedenog, iz čega možemo zaključiti da Lidl u Hrvatskoj očekuju “Dobra – nova vremena”!

LDC Perušić – otvorenje početkom prosinca 2011.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Lidl Hrvatska krajem ove godine planira otvoriti logističko-distributivni centar u poslovnoj zoni općine Perušić. U izgradnju “LDC Perušić” uloženo je više od 180 milijuna kuna, a ovaj projekt znači otvaranje 150 novih radnih mjesta za ovo područje od posebne državne skrbi. Centar će opremati Lidlove trgovine od Kvarnera do Istre, te od Like do juga Dalmacije.

Lidl Hrvatska konstantno humanitarno djeluje, a ističu se akcije:

Pomozimo kupnjom”: ”Čin kupnje – gesta je dobrote!” (2009./2010.)

U svakome od nas “kriju” se mogućnosti davanja podrške onima koji to trebaju, da imaju “život dostojan čovjeka”. Trgovački lanac Lidl Hrvatska odlučio se pridružiti plementim naporima humanitarnih udruga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U sklopu akcije, zajedno s kupcima – Lidl je donirao čak 103 udruge u Hrvatskoj – u ukupnom iznosu od 2.041.198,31 kuna. Srž akcije je u simbolici pomaganja, a sam čin kupnje - gesta je dobrote!

Lidl i Caritas: uspješan gotovo dvogodišnji rad humanitarnog projekta “Socijalni dućan” / “Socijalna košarica - podjela pomoći u naravi” (konstantno)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zajedno s Caritasom Zagrebačke nadbiskupije Lidl je prije gotovo dvije godine (!) - započeo projekt Socijalna košarica, podjela pomoći u naravi”.

Podjela proizvoda socijalno ugroženim obiteljima započela je 17.12.2009. Svi proizvodi najviše su kvalitete iz Lidlovog asortimana. Ukupna vrijednost podijeljenih proizvoda, do sredine listopada 2011., iznosi oko 3 milijuna kuna. (!)

Humanitarna akcija Lidla i Caritasa “Pomagati je lako!” (2011.) Lidl Hrvatska i Caritas humanitarnom su akcijom “Pomozimo zajedno - pomagati je lako!” uspjeli potaknuti građane Zagreba da prikupljaju pomoć za Caritasovu “Kuću u Vukomercu”. U razdoblju od 5. rujna do 2. listopada 2011., Lidl i više od 10.000 kupaca donirali su zajedno ukupno 4.000 pakiranja proizvoda. Nakon završetka akcije, Lidl je dodatno donirao određenu količinu proizvoda.

Napomenimo da će u razdoblju od 24. listopada do 27. studenog 2011. godine, Lidl Hrvatska uz suradnju partnera prirediti veliku nagradnu igru, jednu od najvećih tog tipa ikada u Hrvatskoj, koja će trajati punih pet tjedana. Detalje nagradne igre prezentirat ćemo uskoro.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo