Hrvatsko natjecanje Effie organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svjetskoj licenci Effie Worldwide organizacije.
Dva žirija u dva kruga
Od mnogih novosti i unaprjeđenja koje donosi ovogodišnje izdanje natjecanja najvažnije su one iz domene rada žirija. Naime, od ove godine Effie ocjenjivanje provest će se u dva kruga s dva različita sastava žirija za svaki krug kako bi se osigurali što objektivniji rezultati. Novost je i Effie obrazac za prijavu s detaljnim pitanjima u određenim segmentima i manjim prostorom dostupnim za odgovore što će pomoći jasnijem uvidu u radove i kvalitetnijim odlukama žirija, a sve prema uzoru na svjetsko natjecanje. Kako bi sudionici natjecanja imali dovoljno vremena za prezentaciju svojih projekata žiriju, prijave će biti otvorene čak četiri mjeseca.
Izbor pobjednika u skladu sa svjetskim normama
Kao i do sada Effie žiri će tijekom prijavnog perioda proći posebnu edukaciju koja uključuje stručnu podršku svjetskog konzultanta za Effie i Nielsenov pregled stanja tržišnih kategorija, čime se osiguravaju kvalitetne odluke te izbor pobjednika u skladu sa svjetskim normama.
Na natjecanju Croatia Effie 2014 mogu sudjelovati radovi i kampanje koji su se provodili u Hrvatskoj u periodu od 1. srpnja 2012. do 31. prosinca 2013. godine, a proglašenje dobitnika održat će se u sklopu nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija sredinom svibnja. Projekti koji su počeli prije navedenog perioda ili su završili naknadno također će moći sudjelovati, ako su se barem dijelom provodili u zadanom periodu i ukoliko postoje podaci koji se odnose na kvalifikacijski period.
Sve informacije o natjecanju Effie i načinu prijave od ove godine će biti dostupne na novim internetskim stranicama http://www.effie.hr koje će služiti kao nova temeljna platforma Effie natjecanja u Hrvatskoj.
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unaprijeđujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 33 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.