Politika odnosa prema dugogodišnjim korisnicima koja se provodi u Optima Telekomu ispod svake je razine, smatra naš čitatelj (podaci poznati redakciji) koji koristi usluge ovog telekom-operatera. U kompaniji kojoj već godinama, svakoga mjeseca, uplaćuje vrlo pristojan iznos novca za usluge koje mu se nude, nisu našli za shodno odgovoriti mu na upit koji im je poslato. Mjesec dana bilo im je premalo.
"Pregledom internetskih stranica Optime uočio sam da se veće pogodnosti nude novim korisnicima, od onih koje imamo mi, stari i pouzdani korisnici, što smatram nekorektnim i što me je navelo da se upitam zbog čega bih produžio ugovorni odnos s tvrtkom kojoj lojalnost, očito, ništa ne znači.
Ovakvo nuđenje većih povlastica ne mogu ne smatrati 'običnom navlakušom'", ogorčen je naš čitatelj kojeg su iz Optime upozorili da mu ugovor istječe, ali mu nakon toga tjednima nisu odgovarali na upite koje im je uputio kako bi odlučio želi li ostati njihov korisnik. Među njima i hoće li dobiti povlastice kao novi korisnik ako ugovor sada otkaže i vrati im se za dvije godine. Odgovor još nije stigao.
Zbog čega produžiti ugovor?
Nudi li se zaista starim i lojalnim korisnicima manje pri produžetku ugovora od onih koji prvi put potpisuju ugovor, pitali smo u Optimi. Također smo odgovor potražili i vezano uz brzinu komunikacije s klijentima te višetjednu šutnju kojom su 'počastili' višegodišnjeg korisnika.
Optima Telekom uputio je ispriku našem čitatelju.
"Ispričavamo se korisniku što je zbog pogreške sustava dulje čekao na odgovor. No, bitno je naglasiti da svi postojeći korisnici kojima je istekla ugovorna obveza, a žele koristiti pogodnosti najnovijih Optiminih paketa, mogu to učiniti kao i svaki drugi novi korisnik. Konkretan slučaj istražujemo i obratit ćemo se direktno korisniku", poručili su iz Optima Telekoma.