ŠKOLARAC PIŠE ZADAĆE I VODI SVOJU TVRTKU: /

Počeo je u garaži, a sad zapošljava 17 ljudi i zarađuje silne milijune

Image
Foto: Screanshoot/Youtube

Brennan Agranoff ima 17 godina i ima vlastitu tvrtku.

30.4.2017.
23:24
Screanshoot/Youtube
VOYO logo

Brennan Agranoff iz Oregona je 17-godišnjak koji balansira svoje obaveze - domaću zadaću i posao koji je započeo kada je imao svega 13 godina. Taj srednjoškolac, naime, osnivač je i predsjednik uprave start up-a HoopSwagg.

HoopSwagg nije samo mali projekt sa strane za ovog tinejdžera. Naime, on je u četiri godine svoju ideju o dizajnom prilagođenim atletskim čarapama pretvorio u profitabilan on-line posao, s godišnjom prodajom koja se kreće oko milijun dolara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ideja za posao rodila se 2013. tijekom košarkaške utakmice u srednjoj školi tijekom koje je Brennan primijetio kako sva djeca nose plave atletske čarape Nike. Tada se zapitao što bi se dogodilo kada bi na takve čarape printao poseban dizajn. Šest mjeseci je proučavao uzorke, materijale i tržište, a potom roditeljima predstavio ideju. Iako oni nisu bili oduševljeni ipak su mu posudili 3 tisuće dolara te je dječak pokrenuo posao u vlastitoj garaži u Sherwoodu. Prvu godinu posao je išao polako, a onda je uz pomoć društvenih mreža sve krenulo. Prodaja je rasla, a tvrtka prerasla garažu i preselila u svoju zgradu na 1500 četvornih metara gdje se odvijala proizvodnja, skladištenje i otprema.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prodaja čarapa za milijun dolara godišnje

Agranoffovom poslu se pridružila i njegova majka, a danas ima i 17 ljudi koji kod njega rade na pol radnog vremena. Više se ne prodaju samo preko društvenih mreža nego i putem drugih in ternetskih kanala, ali dječaku je želja da se njegove čarape prodaju i u prodavaonicama.

Danas HoopSwagg nudi 200 različitih dizajna koje je kreirao sam Agranoff, koji također dozvoljava da klijenti sami dizajniraju svoje čarape, piše CNN.

Tvrtka dnevno otparvi oko stotinjak narudžbi, a svaki par čarapa košta 14,99 dolara. A ovoga tjedna najavili su i svoju prvu akviziciju. Srednjoškolac je preuzeo i svoju konkurenciju TheSockGame.com, kojom će u svoj portfelj dodati 300 novih dizajna i pomoći njegovoj tvrtki da se proširi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo