Nakon što je lani na mjesto predsjednika Uprave tvrtke Recro-Net zasjeo Tomislav Hrisoho, tvrtka je potpuno restrukturirala poslovanje.
"Ono što nam je omogućilo da se brzo oporavimo i počnemo rasti je nova interna organizacija i potpuna reorganizacija i jačanje prodaje. Uz kvalitetnu prodaju i marketing, ključna poluga našeg uspjeha su naši tehnološki partneri. Veliku pažnju pridajemo odabiru partnera tražeći rješenja koja nam omogućuju stvaranje dodatnih vrijednosti u korisnikovom poslovanju, strateško pozicioniranje na tržištu te određeno vrijeme i razinu ekskluzivnosti na tržištu", objasnio je Hrisoho za Poslovni dnevnik.
"Od 2009. godine smo značajno pojačali prodaju. Recro-Net je bio prvenstveno tehnološki usmjerena kompanija čija se kvaliteta prodavala sama, ali danas je tržište drugačije i uvjeti natjecanja su značajno promijenili. U posljednjih godinu i pol dana smo napravili bitnu reorganizaciju i značajno povećali broj radnika u Sektoru prodaje i marketinga", dodao je Hrisoho.
Tvrtka danas ima 160 zaposlenika, od čega 100 u Hrvatskoj te po 30 u Srbiji i još toliko u Bosni i Hercegovini. Uz to imaju tvrtku u Dubaiju u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, a planiraju se širiti i u Katar i Oman. Poslove obavljaju i u Makedoniji te ispituju druga tržišta.
Klijenti tvrtke, koja se bavi umrežavanjem, sigurnosnim i sistem integracijskim rješenjima, bili su Hrvatski telekom, Agrokor, Nestle, Podravka, Diners, Pliva, Proplin, Središnja depozitarna agencija, HAKOM, Apis IT, Grad Split...
Rezultat je da je Recro-Net, prema podacima za 2010. godinu, postao najbrže rastući sistemski integrator u Hrvatskoj i jedna od općenito najbrže rastućih IT kompanija u Hrvatskoj. Recro-Netu je prihod u 2010. u odnosu na 2009. porastao za 63 posto na 122,7 milijuna kuna, uz dobit od 2,8 milijuna kuna, a visoku stopu rasta zadržali su i u prvoj polovici 2011. godine.
Vezani članci:
arti-201102140877006 arti-201106180035006 arti-201107270047006 arti-201101270069006