Najvrednija marka na svijetu i dalje je Coca-Cola, ali joj se ove godine velikim skokom približila američka kompanija Apple, koja je lani bila na osmom mjestu liste. Na trećem je mjestu IBM, slijedi Google, pa Microsoft na petom mjestu. Od šestog do desetog mjesta slijede General Electric, McDonald's, Intel, Samsung te Toyota.
Coca-Cola se inače na prvom mjestu ove liste nalazi još od 2000. godine, kada je i počelo sastavljanje liste. Trenutno se vrijednost brenda te kompanije procjenjuje na 77,839 milijardi dolara. Vrijednost brenda Applea je pak u posljednjih godinu dana povećana 129 posto i iznosi 76,568 milijardi dolara, što je ujedno i najveći rast među svim brendovima.
Od europskih brendova, na najvišem mjestu je Mercedes Benz na 11. mjestu te BMW na 12. mjestu. H&M se nalazi na 23., a IKEA na 28. mjestu.
Facebook prvi put na listi
Prvi put je na listu ušao i Facebook, koji se našao na 69. mjestu liste. Novi na listi su i Pampers (34. mjesto), Prada (84.), Kia (87.), Ralph Lauren (91.) i MasterCard (94. mjesto).
Veliki pad na listi bilježi BlackBerry (s 56. na 93. mjesto), Goldman Sachs (s 38. na 48. mjesto) te Nokia (s 14. na 19. mjesto). Skokove pak bilježi Amazon (s 26. se popeo na 20. mjesto) te Nissan (sa 90. na 73. mjesto).
Najviše brendova iz SAD-a
Ukupno, na listi dominiraju brandovi iz SAD, kojih je ukupno 56. Iz Europe ih je ukupno 34, i to iz Njemačke, Francuske, Velike Britanije, Švicarske, Italije, Nizozemske, Švedske, Španjolske i Finske. Preostala mjesta zauzimaju brendovi iz Japana, Koreje, Kanade i Meksika.
Cijelu listu možete vidjeti ovdje.