Među njima je i čovjek koji progovara o kulturološkom značenju Alan Forda na području bivše Jugoslavije, te vjerno prikazuje jednostavnim i otmjenim jezikom razlike i stereotipe o srpskom i britanskom društvu.
On je Lazar Džamić, ikona novinarskih i business krugova, ali i svestrani umjetnik kojeg je teško opisati u nekoliko rečenica. Profesionalni novinar, urednik i direktor na radiju, kolumnist u dnevnim listovima, autor tekstova brojnih magazina, ugledni marketinški stručnjak, a prije svega neposredna i topla osoba od koje se može jako puno naučiti.
Digitalni strateg za vodeće kompanije
Upravo svoja iskustva i ideje podijelit će ove jeseni s gostima Weekend Media Festivala, najvećeg komunikacijskog festivala u jugoistočnoj Europi koji se organizira pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.
Lazar ima izuzetno bogato životno i profesionalno iskustvo a njegov zanimljiv životni put vodio ga je preko Beograda do Londona gdje danas stvara digitalne strategije za vodeće svjetske kompanije poput Glenfiddicha, Waitrosea, GAP-a i brojnih drugih. Posljednjih nekoliko godina surađivao je i s vodećim svjetskim i britanskim brandovima na projektima koji su obuhvaćali sve od istraživanja i informacijske arhitekture do izrade nagrađivanih kreativnih i eCRM strategija.
'Cvjećarnica u kući cveća'
Donedavno je vodio tim za strategiju brenda u Googleovom kreativnom think-tanku ZOO u Londonu. Upravo sve to govori da će se za ovo predavanje tražiti mjesto više jer radi se o vrlo svestranom profesionalcu.
Kao konzultant za marketing Lazar je napisao sedam knjiga različite tematike, a među njima posebno je zanimljiva knjiga kojom je objedinio kolekciju tekstova koje je iz Londona dvije godine pisao za beogradski Novi magazin, spojenih pod zajedničkim nazivom "Čaj od šljiva". U spomenutoj knjizi prenosi stereotipe, različitosti i specifičnosti srpske i britanske kulture.
Drugi Lazarov uradak je knjiga o stripu Alan Fordu i kulturološkom značenju njegove popularnosti u bivšoj SFRJ. "Cvjećarnica u kući cveća" predstavlja sentimentalno štivo u kojem Lazar na lucidan način pokušava rekonstruirati zašto je ta karikaturalna saga o grupi TNT tajnih agenata i Broju 1 postala mega popularna u Jugoslaviji i nigdje više.