NTL /

kreće u rat protiv Konzuma Ivice Todorića

Oko voća i povrća u Hrvatskoj se vodi najžešća bitka za konkurentnost i prepoznatljivost između trgovačkih lanaca.

9.2.2011.
10:50
VOYO logo

Narodni trgovački lanac najavio je u utorak još čvršće povezivanje članica putem otkupa voća i povrća u dolini Neretve. U tu svrhu kupljena je i najveća hladnjača na Jadranu, projekt koji će zajedno s uspostavom triju logističko-distributivnih centara u Hrvatskoj u 2011. godini NTL stajati 7 milijuna eura, najavio je direktor društva Martin Evačić.

Evačić kaže kako je NTL u dvije godine od udruživanja domaćih trgovaca postigao sve planirane ciljeve. Više od 80% nabave ide preko zajedničkih ugovora. Trgovačkim markama pokrivene su sve robne grupe i najvažniji artikli u maloprodaji, a zajednički marketinški projekti doprinijeli su daljoj koheziji grupe. Kroz otvaranje novih prodajnih mjesta razvija se i zajednička maloprodaja tako da NTL, tvrdi Evačić, u ovoj godini planira ujednačiti što veći dio zajedničkih poslovnih procesa, završiti posao vizualne identifikacije grupe putem obilježavanja svih prodajnih mjesta, a isto tako i završiti najveći dio priprema za najavljeno kapitalno povezivanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Izgradit će i zrionicu za banane

U tu svrhu procijenit će se biznisi svake od članica, kao i grupacije, u skladu sa svim zahtjevima Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja, najavio je Evačić.

Otkup voća i povrća u dolini Neretve trebao bi početi već sredinom veljače, što podrazumijeva i zapošljavanje 30-ak ljudi. Hladnjača ima kapacitet od čak 3.540 tona u 22 komore ukupne hlađene površine od 3.400 m2 te 1.550 m2 zatvorenog manipulativnog prostora koji će se, prema riječima predsjednika NO-a Josipa Milavića, pretvoriti i organizirati kao uvozno-otkupna stanica za voće i povrće, koja uključuje i izgradnju zrionice za banane u 2011. godini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim otkupne stanice za dolinu Neretve, planiran je i Logističko-distributivni centar Zagreb koji bi kao stanica za uvoz te otkup robe iz središnje Hrvatske na relaciji jug – zapad osigurao kontinuitet u opskrbi svježeg i kvalitetnog voća i povrća, kazao je Tomislav Mamić, vlasnik Tommyja i član skupštine društva NTL.

NTL lani uprihodio 8,3 milijardi kuna

NTL sa svojim članicama, među kojima su i Dinova – Diona, Studenac, Kerum, Čakovečki mlinovi..., drugi je po veličini trgovački lanac u RH. Ima više od 1.550 trgovina u svim županijama RH na više od 250.000 m2 prodajne površine te zapošljava oko 10.000 zaposlenika. Procjene su da je lani, kao i u 2009. godini, NTL ostvario godišnji prihod od oko 8,3 milijardi kuna.

Vezani članci:

arti-201102040315006 arti-201012100595006 arti-201011300160006 arti-201012200363006 arti-201001150410006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo