Kako bilo, ulica još nema ime, no pitanje je u kojoj je uopće fazi njezina izgradnja i kada će navedeni centar - 'Mall of Split' ili, kako ga još zovu, Nova vrata Splita - otvoriti svoja vrata. Odgovor na to pitanje dala je Natalija Bradarić, glasnogovornica tvrtke 'Mejaši prvi', članice 'Tulipan Grupe', investitora toga velikog projekta i praktički jedinoga velikoga gradilišta na području grada.
'Što se tiče polemike o nazivu ulice kraj gradilišta, za ulicu možemo samo napomenuti da je njezina izgradnja već započeta sukladno građevinskoj dozvoli te je izgrađen oborinski kanal i kompletan podzemni dio ceste, a ostali zemljani radovi su u tijeku. Izgradnja centra 'Mall of Split' je u fazi dovršenja svih armiranobetonskih radova do kraja ljeta, dok se i svi ostali građevinski radovi paralelno izvode na objektu. Oko 400 zaposlenika hrvatskih firmi trenutačno radi na izgradnji', ističe Bradarić, napominjući kako je projekt vrijedan 177 milijuna eura, odnosno 1,34 milijarde kuna, te da je do sada sve plaćeno sukladno planiranoj dinamici.
Otvorenje na proljeće
Objekt će biti, kaže ona, kompletno dovršen na proljeće iduće, 2015. godine, za kada je i planirano da otvori kupcima svoja vrata. Podsjetimo, u pitanju je veliki prodajni centar sa 61.700 četvornih metara, koji će imati više od 200 prodajnih prostora, preko 2320 parkirnih mjesta uključujući krovnu platformu, a ciljano tržište mu je praktički cijela Dalmacija, odnosno preko pola milijuna stanovnika.
'Bilježimo stvarno velik interes zakupaca, a trenutačna je iznajmljenost 80 posto. Neki od zakupaca su prvi put u Dalmaciji te smo ponosni na to što smo ostvarili suradnju s vrlo atraktivnim medunarodnim brendovim, ali i lokalnim zakupcima', rekla je Slobodnoj Dalmaciji glasnogovornica tvrtke 'Mejaši prvi'.
Informacije o trgovačkim brendovima koji će biti zastupljeni u novom centru na istoku grada investitori još uvijek ne žele iznositi u javnost, jer, kako tvrde, još uvijek do kraja nisu definirani svi ugovori.
Poznati brendovi
No, kako se doznaje u 'Mallu of Split' bit će poznati i Splićankama omiljeni modni brend 'Zara', zatim 'Spar', ali i cijeli niz ostalih dućana, frizerskih salona, igraonica za djecu, mjenjačnica, bankovnih poslovnica, frizerskih i kozmetičkih salona, casino... Uz to, centar na Mejašima na najvišoj će etaži imati 'Food court', dakle, poseban dio u kojem će biti smješteni fast i slow food restorani i kafići s terasama. Planiran je i kino kompleks s 11 dvorana, te diskokuglana s 14 staza. http://www.slobodnadalmacija.hr/Split/tabid/72/articleType/ArticleView/articleId/255301/Default.aspx