Treba li Hrvatskoj gospodarskoj komori ukinuti obveznu članarinu ili ne, pitanje je oko kojeg se lome koplja dobar dioNadana Vidoševića 20-godišnjeg mandata Glavni argument za ukidanje jest jednostavan i kaže da HGK rasipa novac od članarina.
Da u tome ima barem djelić istine, govori i promo oglas koji je izašao u srijedu u Jutarnjem listu. S njega se smiješi predsjednik Vidošević, a oglašava se vijest od 24. listopada ove godine. On je tada, naime, ponovno izabran za člana Upravnog odbora Eurochambresa.
Što se marketinga lista tiče, nema dvojbe da se radi o plaćenom oglasu.
"Samo trenutak... Da, prijavljen je kao plaćeni oglas. A ako je prijavljeno, onda je vjerojatno i plaćeno", kažu nam u marketingu.
Greška Jutarnjeg lista
No, u HGK tvrde drugačije. Navode kako je do sada HGK oglašavala uglavnom akcije od nacionalnog interesa poput "Kupujmo hrvatsko".
"Od prije tri mjeseca HGK zbog iznimno povoljnih uvjeta u poslovnom prilogu objavljuje vijesti vezane uz rad i funkcioniranje HGK (kao što je to običaj i drugih institucija i udruga poput HOK-a, HUP-a i slično). Današnji je prilog objavljen pod promo radi pogreške Jutarnjeg lista koji je u prošlom gospodarskom prilogu izostavio vijest HGK te je kao nadoknadu danas uvrstio vijest koju je HGK slala na sve medije i koju su objavili i drugi mediji", odgovara nam na upit Martina Sokač Saraga, glasnogovornica Komore.
U odgovoru na naš upit zanemarena su pitanja koliko HGK godišnje novca troši na oglašavanje putem medija i zašto se to smatra potrebnim.