ZBOG KĆERI S POSEBNIM POTREBAMA OMISLILA GENIJALAN BIZNIS: /

'Frustriralo me što mi nitko ne može pomoći'

Image
Foto: YouTube
23.4.2017.
10:00
YouTube
VOYO logo

Kada je Aviva Weiss 2006. godine krenula u potragu za proizvodima koji bi pomogli njenoj djevojčici, djetetu sa senzornim poremećajima, da se suoči s poteškoćama i nastavi normalno živjeti dobila je nezadovoljavajuće rezultate. Budući da se osjećala vrlo frustrirano pretpostavila je da se jednako osjećaju roditelji koji imaju isti problem poput nje.

Tada je ta perspektivna pedijatrica odlučila uzeti stvar u svoje ruke i dizajnirati prsluk koji je dodatno pritiskao onog tko ga nosi i bio teži. Istovremeno, to je trebao biti prsluk u kojem bi se dijete osjećalo kao da je u dubokom zagrljaju. Uz udobnost osmislila je i dizajn s kojim će se djeca isticati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
NAPUSTILA SIGURAN POSAO I OKRENULA NOVU STRANICU U ŽIVOTU: /

Upoznajte majku koja djeci iz udomiteljskih obitelji ispunjava želje

Image
NAPUSTILA SIGURAN POSAO I OKRENULA NOVU STRANICU U ŽIVOTU: /

Upoznajte majku koja djeci iz udomiteljskih obitelji ispunjava želje

Radila u bolnici

Zadovoljna postignutim rezultatom i pretpostavljajući da će prsluk zadovoljiti potrebe tržišta, Weiss je nekoliko prsluka prodala roditeljima koje je poznavala i tako ga testirala. Odgovor koji je dobila inspirirao ju je ne samo da poboljša prsluk nego i da započne posao kojem je dala ime "Fun and Function". Vjerovala je da će na taj način doći do roditelja i pokazati im da nisu sami.

Prije no što je postala poduzetnica, Weiss je radila u nekoliko bolnica u Philadelphiji kao pedijatriojski profesionalni terapeut pa je tako imala uvid u nedostatke tržišta za djecu s posebnim potrebama. Svoja iskustva kombinirala je s onima drugih roditelja i to ju je inspiriralo za proizvode koje je kasniej osmislila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako bi uopće započela posao ispraznila je svoj štedni račun i kreditne kartice. Uz pomoć prijatelja i obitelji tako je još uspjel aprikupiti 400 tisuća dolara. Nakon toga je krenula u posao. U početku je nekoliko proivoda prodavala pomoću kataloga, no 2007. proširila je ponudu i krenula u prodaju putem interneta.

Zapošlava druge, ali i supruga

Biznis je brzo rasato, a ona je učestalo reinvestirala kako bi se održala. Pohađala je i školu kako bi pokrenula tvrtku, a godinu kasnije to je i učinila ujedno u biznis povukavši svog supruga Haskela.

Zahvaljujući velikom rastu kasnije je zaposlila još sedam ljudi koji svi doreda imaju profesionalno iskustvo kao terapeuti i odgajatelji. Svi oni zajednički ulažu napore kako bi svojim proizvodima pomogli djeci s fizičkim poteškoćama da izađu na kraj s velikim izazovima. Oni se nerijetko bore sa svojim dnevnim aktivnostima i mogu biti super osjetljivi kod reakcija na dodir, predmete, veličine i zvukove.

Do danas, "Fun and Function" ima proizvode za djecu koja se bore s autizmom, poremećajem pažnje i hiperaktivnim poremećajem te drugim neurološkim problemima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mnogi ljudi misle da su naši proizvodi igračke, međutim oni su u stvari alati koje izrađujemo tako da izgledaju poput igračaka i ako se koriste kako treba djeca njima mogu ostvariti svoje individualne potrebe", priča za Thestoryexchange Weiss ističući kako usko surađuje s roditeljima putem društvenim mreža i drugih internetskih kanala te na taj način poboljšava ono što im treba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo