Najveći medijski stručnjaci stižu u Dubrovnik

29.4.2013.
16:04
VOYO logo

Na konferenciji za novinare predstavljen je novi medijski događaj, New Europe Market (NEM), koji će se održati u Dubrovniku od 8. do 11. svibnja.

Na konferenciji su sudjelovali Sanja Božić-Ljubičić, direktorica NEM-a i Mediavisiona, tvrtke koja organizira NEM, Tomislav Pisk, direktor Mediavisiona, te predstavnici Eutelsata, dijamantnog sponzora NEM-a, Apostolos Triantafyllou te Sabrina Pluvinage. „Prekrasan ambijent Dubrovnika koji smo izabrali za prvo izdanje New Europe Marketa (NEM) stoljećima je bio središte razmjene. To je mjesto gdje su se susretali narodi Istoka i Zapada, gdje bi trgovci prodavali svoju robu, a kulture i religije približavale se i učile jedne od drugih. Bilo da su ljudi odlazili ili ostajali, jedno je uvijek bilo sigurno: iskustvo u Dubrovniku sve ih je obogatilo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ista nas je misija dovela do ove prekrasne avanture: New Europe Market (NEM) bit će mjesto na kojem će se medijski profesionalci moći susretati, razmjenjivati ​​ideje, učiti jedni od drugih, stjecati iskustva te davati i primati znanje. Ova regija treba događaj kao što je NEM. Postoji toliko talenata koji bi mogli ostati neprepoznati u većim okruženjima, a čak ni globalna recesija ne umanjuje golem razvojni potencijal koji možemo ponuditi velikim tvrtkama. U isto vrijeme postoji mnogo toga što moramo naučiti. Ima li boljeg načina nego pozvati najbolje stručnjake na svijetu da podijele svoja znanja i stavove? Iznimno se ponosimo zbog velikog odaziva svih onih koji djeluju u relevantnim područjima medijskog poslovanja i koji su prihvatili naš poziv da nam se pridruže i sudjeluju u našim raspravama. To pokazuje da, koliko god se u nekim trenucima NEM činio rizičnim, mi nismo bili jedini koji su vjerovali da idemo u pravome smjeru.

Taj smjer uključuje, naravno, da održavamo New Europe Market svake godine. Stoga bismo vam željeli zahvaliti što ste došli na ovaj prvi NEM i pozvati vas da nam se pridružite na NEM-u 2014.!“ – rekla je Sanja Božić-Ljubičić, direktorica NEM-a i Mediavisiona.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uz market televizijskog sadržaja i usluga te četrnaest tematskih panela, NEM je također odlično mjesto za networking jer su sudionicima osigurane brojne prilike za istraživanje novih poslovnih mogućnosti.

Više informacija o NEM-ovim panelima i govornicima može se naći na službenoj stranici www.neweumarket.com.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo