Najveći franšizni lanac restorana na svijetu, Subway, vraća se na tržište Hrvatske, prenosi portal Franchising.rs. Za sada, ostale zemlje regije tek u plan
Martin Princ, zadužen za razvoj Subwaya u srednjoj i istočnoj Europi, izjavio je za taj portal da američki lanac u Hrvatskoj ima istu strategiju kao i u svim zemljama svijeta u kojima posluje.
Najmanje 22 restorana
"Želimo postati brend broj jedan po usluzi, nudeći izuzetno kvalitetan proizvod po povoljnoj cijeni", objašnjava on i dodaje da bi prema sadašnjim planovima, u Hrvatskoj trebalo biti otvoreno najmanje 22 restorana, i to u gradovima s najmanje 50.000 stanovnika.
Inače, Subway se za sada ne planira širiti u druge zemlje regije iako je, dugoročno, i to jedan od ciljeva razvoja u ovom dijelu Europe.
"Svakako da bismo željeli ući i na susjedna tržišta Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Makedonije. Međutim, prošle godine smo tek otvorili Ljubljanu, sada smo fokusirani i na Hrvatsku, tako da idemo korak po korak", kaže Princ.