Tedeschi je u intervjuu za Reuters kazao kako se Atlantic na ovaj potez odlučio jer je tržište zemalja bivše Jugoslavije jednostavno premaleno, objavio je N1.
Naglasio je kako će kupnja imati dvoznamenkasti milijunski iznos, ali više od toga nije otkrio.
"S obzirom na to da naši proizvodi imaju tako visok udjel na tržištu, prostor za rast nam je ograničen", rekao je za Reuters.
"Na tržištu zapadne Europe želimo organski i anorganski rast", rekao je.
Osim toga, rekao je i kako bi Atlantic Grupa mogla razmotriti mogućnost kupnje Podravke pod uvjetom da Vlada smanji svoj udio u toj tvrtki koji iznosi 25 posto.
Tedeschi je za Reuters rekao i kako bi njegova tvrtka mogla proizvesti i novu energetsku pločicu za veliku multinacionalnu kompaniju Herbalife, nakon što je istekao prijašnji desetogodišnji ugovor.
Istraživanje Valicon je pokazalo da Atlantic Grupa ima 4 od 10 najjačih potrošačkih brendova na području bivše Jugoslavije - Cedevitu, Argetu, Smoki i Cocktu.