Američki portal 'WalletPop' objavio je listu s nekoliko proizvoda koje nikako ne bi trebalo zamjenjivati jeftinijim varijantama u izdanju robnih marki. Iako je lista namijenjena stanovnicima SAD-a, svi spomenuti proizvodi nalaze se i u našim trgovinama.
arti-201004200100006Prvi proizvod za koji WalletPop smatra da mora biti 'original' su pelene, na kojima mnogi imaju potrebu uštedjeti zato što ih djeca trebaju toliko puno. Naglašava se da pelene robnih marki, iako imaju otprilike istu moć upijanja kao i skuplje varijante poznatih proizvođača, ne pristaju jednako dobro pa mogu 'procuriti'. Ujedno mogu i izazvati osip.
Originalni bi uvijek trebali biti i umaci odnosno, prenosi Business.hr, proizvodi kao što su majoneza, kečap, senf i umaci za meso s roštilja. Većina ljudi dođe u iskušenje da barem jednom proba umak neke robne marke, a iako ih neki i obožavaju, WalletPop ljudima poručuje kako sumnja da će njima biti zadovoljni.
Papirna konfekcija odnosno toaletni papir i papirnati ručnici također su proizvodi gdje se isplati kupovati skuplje varijante umjesto robnih marki, i to zato što robne marke imaju manje vlakana, što znači i da manje upijaju.
Ne bi trebalo štedjeti ni na MP3 playerima, pa kupovanje onih koji koštaju manje od deset dolara nije nimalo preporučljivo. Jeftini MP3 playeri traju po nekoliko dana, izgledaju kao da u ruci držite spajalicu i manje su funkcionalni od nje. Ovom prilikom treba spomenuti da je tehnologija u SAD-u jako jeftina pa bi hrvatski ekvivalent spomenutih '10 dolara' bili playeri jeftiniji od dvjestotinjak kuna.
Preporučljiva mjera štednje nije ni kupovina jeftinih vreća za smeće. Naime vreće za smeće robnih marki znaju se poderati, i to obično baš kad iznosite smeće.
Treba izbjegavati i jeftiniju boju za zidove robnih marki jer je ona jeftinija jednostavno zato što je razrijeđena, što znači da je treba nanositi u više slojeva, a može se dogoditi i da popuca i izblijedi brže od brendirane boje.
Na listi se našao i sir, ali ne sve njegove vrste nego prerađeni sir, od kojeg se rade sirevi u listićima — oni koje djeca obožavaju i obično se stavljaju u tople sendviče jer se dobro tope. Neovisno o tome jesu li hranjive vrijednosti sireva u listićima robnih marki slične onima poznatih proizvođača, ostaje činjenica da imaju okus po – kartonu.
U SAD-u se donedavno prodavalo pivo u limenkama bijele boje na kojima je velikim crnim slovima pisalo BEER odnosno pivo. Takvog piva više nema na policama, no ni moderniji dizajn ne može prikriti činjenicu da je pivo jedan od proizvoda koji baš ne uspijeva kao robna marka.
Kupovni pire od rajčice mnogim je kuharima osnovni sastojak umaka za špagete jer rijetko tko ima vremena sam kuhati, guliti i pasirati rajčice, a WalletPop smatra da je u tom slučaju korištenje robne marke isto kao stavljanje kečapa na špagete, prenosi Business.hr
Prethodni članak:
arti-201007130773006