Prihodi Hrvatskog Telekoma, vodećeg pružatelja telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj smanjili su se za osam posto, na 5,306 milijardi kuna, dok su u istom razdoblju 2012. iznosili 5,66 milijardi kuna.
Neto dobit smanjila se za 30,6 posto na 964 milijuna kuna uz maržu od 18,5 posto. Novčani tok iz redovnog poslovanja smanjio se za 26,5 posto na milijardu i 388 milijuna kuna.
Iako je HT zadržao vodeći položaj na tržištu, broj korisnika usluga u pokretnoj mreži smanjio se za 2,1 posto. Broj širokopojasnih maloprodajnih pristupnih linija smanjio se za 0,4 posto na 521.453 (gotovo bez promjene u odnosu na drugo tromjesečje 2013.), dok se broj televizijskih korisnika povećao za 9,9 posto na 361.748 (povećanje od 2,4 posto u odnosu na drugo tromjesečje 2013.) Broj pretplatnika usluga u pokretnoj mreži smanjio se za dva posto.
Unatoč svemu i dalje vodeći
Ivica Mudrinić, predsjednik Uprave, ove je rezultate komentirao riječima:
"U trećem tromjesečju 2013. ponovno nije došlo do poboljšanja hrvatskog gospodarstva te je, u nedostatku bilo kakve naznake oporavka, i treća agencija za ocjenu kreditnog rejtinga snizila ocjenu Hrvatske na podinvesticijsku razinu. Dana 1. srpnja 2013. Hrvatska je postala članicom EU-a te će, s obzirom na fiskalne izazove, Hrvatska ući u postupak prekomjernog deficita (EDP) EU-a.
Pristupanje EU-u i povezano donošenje regulatornog okvira EU-a utjecali su na rezultate Grupe te doveli to većeg pada prihoda od posjetitelja nego što se očekivalo. U takvim okolnostima, prihodi za treće tromjesečje 2013. smanjili su se za 12 posto, a EBITDA prije jednokratnih stavki za 21,6 posto. Predstojeći ulazak u EDP može srednjoročno ubrzati provedbu strukturnih reformi u hrvatskom gospodarstvu, no s obzirom na rezultate Grupe u trećem tromjesečju, izmijenili smo izglede za cijelu godinu.
Sada očekujemo da će marža EBITDA-e prije jednokratnih stavki biti između 42 i 43 posto. Međutim, preostali objavljeni izgledi Grupe ostaju nepromijenjeni. Usprkos postojećim gospodarskim izazovima, Grupa je zadržala vodeći položaj na tržištu. I dalje smo usredotočeni na razvoj novih proizvoda i inovativnih usluga u skladu sa strategijom poslovne transformacije koja je trenutačno u tijeku.
Nastojimo ostati predvodnik tehnološkog razvoja kako bismo osigurali pružanje usluga kojima predviđamo i ispunjavamo sve veće zahtjeve korisnika te kako bismo zadržali položaj vodećeg pružatelja usluga na našim tržištima."