U HRVATSKU STIGLA OPAKA KONKURENCIJA LIDLU, PLANIRAJU JOŠ 100 TRGOVINA: /

'Obitelj kod nas može uštedjeti 32.000 kn'

Image
Foto: Europsin

U trgovinama Eurospina nema klasičnih brendova na koje su domaći kupci navikli, nego samo proizvoda koje taj trgovački lanac dobavlja putem svojih partnera i prodaje pod svojom robnom markom

13.8.2020.
10:18
Europsin
VOYO logo

Talijanski lanac diskontnih trgovina Eurospin u Zadru je otvorio prvu trgovinu u Hrvatskoj, a u idućih osam godina planiraju otvoriti čak stotinu trgovina u svim hrvatskim regijama. Eurospin je, inače, jedini lanac diskontnih trgovina u Europi koji prodaje isključivo svoje proizvode, a u Hrvatskoj bi trebao biti najjeftiniji na tržištu te konkurencija trenutno nedodirljivom Lidlu, piše RTL.

Image
TALIJANSKI TRGOVAČKI LANAC OTVORIO PRVI DUĆAN U HRVATSKOJ: /

Planiraju otvoriti još stotinu, ali... 'Ne vidim gdje bi to mogli napraviti'

Image
TALIJANSKI TRGOVAČKI LANAC OTVORIO PRVI DUĆAN U HRVATSKOJ: /

Planiraju otvoriti još stotinu, ali... 'Ne vidim gdje bi to mogli napraviti'

'Došlo je vrijeme da prikažemo našu vrijednost i u Hrvatskoj'

U trgovinama Eurospina zapravo nema klasičnih brendova na koje su domaći kupci navikli, nego samo proizvoda koje taj trgovački lanac dobavlja putem svojih partnera i prodaje pod svojom robnom markom. Taj integrirani model proizvodnje i distribucije trebao bi kupcima jamčiti velike uštede. Prema istraživanju talijanske udruge potrošača Altroconsumo, prosječna obitelj može uštedjeti 32.412 kuna godišnje kupnjom u Eurospinu u usporedbi s klasičnim supermarketima.

"Smatramo da je došlo vrijeme da prikažemo našu vrijednost i klijentima u Hrvatskoj. Spremni smo za razvoj novih proizvoda koji odgovaraju potrebama hrvatskog tržišta uz održavanje našeg prioriteta - jamčiti najveće moguće uštede za svaku obitelj", poručuju iz Eurospina.

U asortimanu 2500 artikala i 50-ak robnih marki

Cjelokupni asortiman Eurospina broji oko 2500 artikala, a sastoji se od pedesetak robnih marki, a za zainteresirane postoji online katalog. Taj su trgovački lanac 1993. godine u Italiji osnovala četiri partnera s dugogodišnjim iskustvom u maloprodaji kao odgovor na tamošnju rastuću potrebu za uštedama potrošača. Tijekom godina, mreža prodavaonica proširila se na cijelu Italiju, a od 2004. prisutni su i u Sloveniji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Italiji su u kratkom vremenu izrasli u jedan od vodećih trgovačkih lanaca s više od tisuću prodajnih mjesta. U Sloveniji imaju više pedeset trgovina i trenutno drže oko pet posto tržišta. U Hrvatskoj namjeravaju u idućih osam godina otvoriti oko stotinu prodajnih mjesta no pitanje je koliko je taj plan ostvariv s obzirom na snažnu konkurenciju i zasićenost ovdašnjeg tržišta, piše RTL.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gs australija
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike