Niste ni trepnuli, a već ste potrošili i više od planiranog, a sve to zahvaljući genijalnim marketinškim trikovima koji vas uvijek iznova zateknu nespremne. Ipak, posao trgovca je da proda kako zna i umije, pa makar to bilo loše po vaš ionako prazan novčanik. Marketinški trikovi započinju već kod samog ulaska u trgovinu, piše Večernji list.
"Lijep izlog je poziv da se uđe u trgovinu, izgled prodavaonice razlog da se ostane, a prodavačica razlog da se kupi! Sve je marketinški osmišljeno. Najsitniji artikli nalaze se kod blagajne, a najvažnije stvari često su smještene u pozadini trgovine poput primjerice kruha i mlijeka u trgovačkim lancima", ističe Aleksandra Ivljev zadužena za razvoj poslovanja u agenciji za mystery shopping Heraklea.
Različite akcije poput kupi jedan, drugi gratis, 3 za 2, kričavi natpisi o akcijama i sniženjima, trgovački su trik koji uvijek pali.
"Kupci donose odluke u kupnji na temelju emocija. Primjerice, riječ 'samo' ispred nekog iznosa je marketinška fora. Zbog silnih akcija, kupac ima osjećaj da je nešto dobio ", kaže Aleksandra Ivljev zadužena za razvoj poslovanja u agenciji za mystery shopping Heraklea.
O osvjetljenju u trgovini, pak, ovisi kako će neki proizvod izgledati i biti prezentiran. Posebno istaknuti i osvijetljeni proizvodi privlače veću pažnju kupaca. Glazba je detalj koji kupce navodi da ostanu duže u trgovini ili da izlete odmah iz nje!
"Umjerena glasnoća glazbe je idealna u trgovinama. Zbog preglasne glazbe, otežana je komunikacija s prodavačem. Neki dućani za mlade, unatoč otežanoj komunikaciji, imaju glasnu urbanu glazbu", objasnila je Aleksandra Ivljev.
Prethodni članci:
arti-201007310293006 arti-201003090159006 arti-201006300585006 arti-201009291028006 arti-201001150193006