Plan koji su izradili članovi i partneri Hrvatske udruge menadžera (HUM-CROMA), a koji pokriva oko 60 bitnih područja za spas hrvatskog gospodarstva u razdoblju od 2012. do 2016., predstavili su Vladimir Ferdelji, predsjednik Udruženja i glavni menadžer Esad Čolaković.
Ferdelji je istaknuo kako će plan biti predstavljen svim političkim strankama, te da će im biti sugerirano da odrednice plana uvrste u svoje predizborne programe.
Vrući krumpiri
"Ovdje su svi vrući krumpiri bez kojih se ne može izaći iz krize, kojih nema u političkim programima, jer se političari boje da ne uvrijede bilo koju biračku masu, jer je svaki glas važan”, poručio je Ferdelji a prenosi tjednik Lider.
Svrha plana je razriješene generalnog pitanja koje se konstantno ponavlja: Za koga glasati? Odgovor je jednostavan, poručuju iz CROMA-e, za onoga koji u svoj program stavi najviše točaka master plana. U CROM-i su najavili da će pred same izbore plan podijeliti biračima i pozvati ih da glasaju za one koji u svom programu nude točke master plana.
U krizi već 20 godina
Kao razlog teške gospodarske situacije u kojoj se našla Hrvatska, navode kako već više od 20 godina putujemo u krizu, dok posljednjih 15 godina radimo to potpuno neopravdano, a da je glavni uzrok tome pogrešna doktrina koja se ugradila u makroekonomsku politiku. Kažu da je rješenje nova doktrina po kojoj je proizvodnja temelj ekonomskog prosperiteta društva u RH, a glavna poluga proizvodnje industrija.
1. Monetarna i fiskalna politika 2. Učinkovito upravljanje javnim i državnim poduzećima i subjektima u javnom sektoru 3. Optimiranje razvoja proizvodnje 4. Rješenje nelikvidnosti 5. Smanjenje parafiskalnih nameta 6. Teritorijalni preustroj s ciljem efikasnije i jeftinije uprave 7. Nova energetska politika 8. Učinkovito zakonodavstvo i pravosuđe 9. Uključivanje znanosti i obrazovanja u razvoj proizvodnje 10. Promjene u ostalim područjima
Vezani članci:
arti-201110010074006 arti-201109260718006 arti-201109200885006 arti-201109191225006 arti-201109260525006 arti-201109050003006