Ivan Bartulović: Klijenti nam se bace u naručje i uživaju dok projekt nije gotov

Ususret ovogodišnjim Danima komunikacija, koji će se održati od 16.-19. travnja u Rovinju, porazgovarali smo s Ivanom Bartulovićem, direktorom Vector Design-a, pokroviteljem festivala.

14.4.2015.
9:18
VOYO logo

Bavite se oglašavanjem na velikim formatima. Koliko je u posljednje vrijeme ovaj oblik oglašavanja popularan u Hrvatskoj i da li je sveopća kriza utjecala i na poslovanje u ovom sektoru oglašavanja?

Vector Design je u samom vrhu kad se radi o produkciji velikih formata, odnosno produkciji materijala za oglašavanje na velikim formatima. Kad kažem na velikim formatima, mislim stvarno velikim. Printamo vizuale za oglašavanje na neboderima i zgradama, jumbo plakate, city light plakate, oslikavamo vozila, grafički opremamo interijere i eksterijere, izrađujemo svjetleće reklame... Outdoor oglašavanje je neizostavan segment oglašavanja bez obzira na globalne trendove i sveopću migraciju prema digitalnom segmentu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što se tiče krize ona je uvelike utjecala na količinu i dinamiku outdoor oglašavanja u Hrvatskoj , no bez obzira na to bilježimo kontinuirani rast izvoza u zemlje Europske unije, što smatramo potvrdom naše kvalitete i usluge. Koji vam je objekt, u vašem dosadašnjem poslovanju, bio najveći izazov za brendiranje? U pozitivnom smislu West Gate shopping city, definitivno, to je najveći projekt ikad. Trebalo je postaviti "šumu" ogromnih svjetlećih totema, preciznije 78 komada, velike svijetleće logotipe po fasadi, naknadno smo montirali i rekordno mesh platno.

No, nije to neki izdvojeni slučaj, mi to radimo u kontinuitetu i gotovo svakodnevno. Prošli tjedan smo isporučili za zgradu parkinga Bečkog aerodroma dva mesh platna, ukupne površine 2000m2. Poznati su naši projekti kojima smo u nekoliko navrata "obukli" neboder na Trgu B. J. Jelačića, oslikavanje kompletnih flota vozila za najveće hrvatske FMCG brendove.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prije početka svjetskog nogometnog prvenstva postavili smo dres Mandžukića od 1000m2 na Office Tower-u, o tome se pisalo, pričalo. Naši radovi su posvuda, gdje se god okrenuli. Na koji način pristupate rješavanju zahtjeva koje dobijete od klijenta- tehnički i kreativni dio?

Mi u Vectoru volimo izazove i tu smo se diferencirali od konkurencije. Promijenili smo perspektivu, za naše klijente maksimalno pojednostavljujemo procese što u pravilu rezultira povjerenjem i dugogodišnjom suradnjom. Klijenti nam se bace u naručje i uživaju dok projekt nije gotov, jednostavno to napravimo na obostrano zadovoljstvo. Pitajte Vaše kolege iz HURA-e kako im je bilo surađivati sa Vectorom na ovom projektu.

Na koji način je ostvarena vaša ovogodišnja suradnja s Danima komunikacija? Da li ćemo na festivalu moći vidjeti neke vaše radove? Veliko nam je zadovoljstvo biti pokrovitelj festivala! Odradili smo većinu tiskanih materijala , od festivalskih vrećica, festivalskog kataloga, akreditacija, programskog letka pa sve do kaširanih vizuala, bannera, naljepnica. Osim toga i mi se na Danima komunikacija predstavljamo u novom pakiranju!

Veselimo se zajedničkom druženju, vrhunskom programu … partijima!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo