Marketinškim trikom pobijedila Coca Colu i Pepsi

Rose Cemaron iz New Yorka, poput brojnih drugih roditelja, mučila se pokušavajući djeci promijeniti navike i nagovoriti ih da ne piju gazirana pića već vodu i zdrave sokove.

17.2.2013.
10:17
VOYO logo

Roditelji u Sjedinjenim Državama, a i diljem svijeta svakodnevno se bore kako bi mališane naučili da moraju konzumirati zdrave proizvode. Tu bitku često gube kad je riječ o proizvođačima gaziranih sokova kao što su Coca Cola i Pepsi. Pića poput onih bez šećera i umjetnih boja te voda jednostavno nisu dovoljno "cool" djeci.

Voda u 'simpatičnim malim posudama'

Upravo da bi pridobila djecu da piju vodu i sokove od kojih se neće debljati u bitku je krenula majka dvojice dječaka iz New Yorka Rose Cameron. Prije no što je pokrenula brend WAT-AAH!, flaširanu vodu za djecu, Rose je učestalo pokušavala nagovoriti svoja dva mališana da piju napitke bez boja i umjetnih zaslađivača.

"Kao majka pokušala sam sve, sve trikove. Podmićivala sam ih, štošta im obećavala zauzvart, stavljala limun ili naranču u vodu da im budu privlačniji i ništa nije uspjelo”, priča Rose čiji se 9-godišnjak i 13-godišnjak "nisu dali". Nakon toga, ta inače marketing menadžerica odlučila je pomoću svojih vještina ponuditi djeci vodu u "simpatičnim malim posudama”. Tada je uspjela, djeca su smatrala da su posude "cool". Onda joj je sinunlo – velike kompanije za bezalkoholna i gazirana pića su propustile osmisliti ponudu zdravih pića koje će provući djecu. Odlučila je osmisliti brend za vodu za djecu. Tako je 2008. rođen WAT-AAH!

Od prodaje iz prtljažnika auta do tvrtke

Rose je okupila svoje sinove i roditelje djece iz svog okruženja kako bi izabrali ime za brend. Do imena su došli nakon što su slušajući djecu kako vrište voda ( water) i umjesto pune riječi čuli kako izgovaraju "Wat-aah". Taj vrisak također je inspirirao logo, a njeni sinovi odredili su boje i oblike boca u koje se voda trebala pakirati. Faktički su djeca odredila cjelokupnu kreativnu priču proizvoda i dali joj autentičnost.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rose je počela prodavati vodu WAT-AAH! Iz prtljažnika automobila, a potom od vrata do vrata – krenuvši od prvih susjeda. Danas ima tvrtku koja zapošljava 30 ljudi i ima nacionalnu distribuciju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ksw
NE PROPUSTI 21. VELJAČE!
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
SKUPLJE ZADUŽIVANJE /

Imate kredit? Stručnjak izračunao koliko će se povećati rata u 2024: 'Na simulaciji kredita od 100.000 eura…'