LOCKDOWN PROMIJENIO TRENDOVE: /

Evo koje su usluge postale najtraženije, a za koje je interes pao

Image

Najviše je pala potražnja za uslugama cateringa - čak 81 posto, zatim usluge servisa za čišćenje apartmana i renoviranje kupaonica

24.3.2021.
9:52
VOYO logo

U prvom zatvaranju zbog pandemije koronavirusa u Hrvatskoj su, što se obrtnika tiče, naviše ispaštali oni koji se bave cateringom za poslovne domjenke, dok je s druge strane najviše porastao interes za izradu vlastitog web-shopa, piše u srijedu Večernji list. To su neki od zaključaka istraživanja kojeg su proveli na web platformi trebam.hr, a koja povezuje one koji traže usluge s izvođačima iz cijele Hrvatske, navodi dnevnik.

Utjecaj lockdowna na usluge vezane uz dom i posao

Kako je prošlo više od godine dana od početka pandemije, na toj su se platformi pitali koje su majstore i obrtnike ljudi više tražili, a kojima je posao više-manje stao? Jesmo li zaista kod kuće imali vremena za obnove i adaptacije koje smo ranije odgađali? Do odgovora na ta pitanja došli su na temelju više od 140 tisuća različitih upita za usluge u posljednje dvije godine na trebam.hr. Tako su analizirali utjecaj lockdowna na upite za usluge vezane uz dom i posao.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što se metodologije istraživanja tiče, u trebam.hr su pregledali podatke o svim upitima u posljednje dvije godine i to od 1. veljače do 1. lipnja 2020. (prvi lockdown) te od 1. prosinca 2020. do 1. ožujka 2021. drugi djelomični lockdown. Zatim se te podatke usporedili s istim razdobljem u godini prije, ukupno 161.636 upita te su analizirali kod kojih su majstora i usluga najveća odstupanja.

Image
ANALITIČAR NEMA DOBRE VIJESTI: /

'Više ništa neće biti isto, neka radna mjesta u Hrvatskoj će nestati'; Otkrio i čime bi se sada bilo dobro baviti

Image
ANALITIČAR NEMA DOBRE VIJESTI: /

'Više ništa neće biti isto, neka radna mjesta u Hrvatskoj će nestati'; Otkrio i čime bi se sada bilo dobro baviti

Potražnja za uslugama cateringa pala za 81 posto

A zaključci tog istraživanja su da je odličan ulazak u 2020. prekinula pandemija zbog čega je došlo do drastičnog pada upita. Najveći gubitnici su pri tome, uz već spomenuti catering za kojim je potražnja pala čak 81 posto, među ostalim servisi za čišćenje apartmana – pad od 63 posto te renoviranje kupaonica, pad od 36 posto. No nakon otvaranja slijedio je brz oporavak te je potražnja bila veća nego godinu prije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pri tome je u prvom lockdownu bilo primjetno ubrzanje digitalizacije i veliki rast potraga za web-shopovima. No novi, blaži lockdown donio je ponovno vrlo dubok pad krajem listopada, donosi Večernji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo