Koprivnička kompanija Lero je kupila prije četiri godine kad je na njezinu čelu bio tadašnji predsjednik Uprave Darko Marinac. Potpisana su tada dva ugovora: prvi o kupnji brenda za 48 milijuna kuna te drugi za opremu, zemljište i pogone od 90 milijuna kuna. Ukupno 140 milijuna kuna ili približno 20 milijuna eura.
Danas je vrijednost i brenda i nekretnina Lera, koji se nalaze na riječkoj Vežici, drastično umanjena u Podravkinim poslovnim knjigama. Vrijednost brenda smanjena je na samo osam milijuna kuna (ili šest puta manje u odnosu na kupovnu cijenu), dok je vrijednost zgrade i građevinskog zemljišta u Rijeci gotovo prepolovljena. Usto se to u knjigama vodi kao imovina namijenjena za prodaju, stoji u Podravkinu izvješću za 2011. godinu, a vrijednost im je procijenjena na 49 milijuna kuna, piše Poslovni dnevnik.
Prodaja znatno pala
Osim što je proizvodnja i prodaja Lera znatno pala, što je uostalom i dovelo do ispravljanja prije navedenih vrijednosti, proizvodi ne samo da se ne proizvode u kupljenim pogonima koji su zatvoreni lani, nego se velikim dijelom uopće ne proizvode ni u Podravki! Samo pića u staklenoj ambalaži se proizvode u Podravkinu Studencu u Lipiku, dok se ostali artikli pune na "outsourcanim" lokacijama - u tvrtkama Matica Modicus (u Osječko-baranjskoj županiji) te u riječkoj tvrtki Marula.
O tome kako je Lero lani poslovao, u Upravi Podravke nisu otkrili. Prema internim podacima o proizvodnji, koje je nedavno dobio Poslovni, vidi se da je u deset mjeseci prošle godine u odnosu na godinu prije prodaja Lera pala četiri puta.
U Podravci također nisu odgovorili ni o tome koji su im planovi s Lerom i misle li nastaviti ulagati u taj brend ili će ga se zbog izuzetno lošeg rezultata jednostavno riješiti.