KORAK NAPRIJED: /

13 loših navika kojih se trebate riješiti da biste bili produktivniji

Image
Foto: Flickr

Postoje navike u našim životima kojih nismo ni svjesni, a koje nam zadaju muku pri obavljanju raznih zadataka. Njih čak 13 svakako bismo trebali zaobilaziti u širokom luku.

3.1.2016.
14:02
Flickr
VOYO logo

Produktivnost se postiže ne s više rada nego radeći svaki dan na sve pametniji način. Obaviti više posla u manje vremena je puno bolji cilj nego da se ubijate zbog starih navika, piše Business insider. Riječ je o točno 13 navika koje biste trebali ukloniti iz svog života.

1. Izbjegavajte iznenadno pregledavanje Interneta

Ako vam neko pitanje ili misao padne na pamet tijekom rada ne morate se odmah prihvatiti računala i krenuti u surfanje kako biste pronašli odgovore. Odradite posao, a onda se bavite "sporednim pitanjima".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

2. Više poslova odjednom

Dok ljudi smatraju da je mogućnost da se odrađuje više poslova odjednom pozitivna, znanstvena istraživanja pokazuju da učinkovito više poslova odjednom može raditi samo 2 posto populacije.

3. Pregledavanje e-pošte

Oni koji tijekom dana svako malo bacaju pogled na svoj e-mail i provjeravaju je li im pristigla pošta gube 25 minuta u radnom vremenu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Thinkstock

Ovih 12 uredskih navika narušavaju vaše zdravlje. Izbjegnite ih!

4. Kršenje pravila

Nemojte odstupati od novih radnih navika, kršiti ih i stalno pribjegavati nečemu što ih može omesti. Nema kršenja pravila. To je isto kao i dijeta. Ona neće uspjeti ako vam se tu i tamo zaleti koji zalogaj koji niste sjeli "ubosti".

5. Važne i teške zadatke staviti na početak

Nemojte nikada svoje najvažnije poslove ostavljati za kraj dan. Oni koji se počnu baviti prvo lakšim zadacima, a za kraj ostave teže, ti teži često na kraju budu neobavljeni.

6. Sjedenje na nepotrebnim sastancima

Nemojte sastančiti preko e-maila, mobitela... neka svatko s vama ugovori sastanak, a dajte mu u pola manje vremena nego što je to od vas tražio

Tekst se nastavlja ispod oglasa

7. Sjedenje cijelog dana

Konzultantica Nilofer Merchant predlaže da sve sastanke i sve ostalo bavljate hodajući. "Bit ćete iznenađeni koliko sviježih ideja proizađe iz sviježeg načina razmišljanja koje proizlazi iz kretanja", ističe.

Image
6 NAJTEŽIH PITANJA NA INTERVJUU ZA POSAO U 2015: /

'Kako biste slijepoj osobi opisali žutu?'

Image
6 NAJTEŽIH PITANJA NA INTERVJUU ZA POSAO U 2015: /

'Kako biste slijepoj osobi opisali žutu?'

8. Još samo 5 minuta

Image
Foto: diply.com

Onih dodatnih pet minuta koje si dajete svakoga jutra nakon što ugasite budilicu čine vam više štete nego dobra. Odviknite se od te loše navike

Tekst se nastavlja ispod oglasa

9. Neodređivanje prioriteta

Nemojte se raspršiti u željama. Postavite prioritete i nemojte podleći mogućnosti da je 20 stavri odjednom jednako važno jer nije.

10. Planiranje dana

Ne može uvijek ispasti sve onako kako ste vi zamislili pa ne možete sve ni planirati u detalje. Stoga previše planiranja nije dobro.

11. Neplaniranost

Jednako kao i previše planiranja, tako i ono neplaniranje uopće nije dobro. Ipak, treba napraviti svojevrsnu strategiju. Odrediti konačni cilj i način kako se do njega dolazi

12. Držati mobilni telefon pored uzglavlja

Znanstveno je dokazano da "plavo svjetlo" koje imaju mobiteli, laptopi i tableti utječe na hormon koji regulira vaš krug spavanja

Tekst se nastavlja ispod oglasa

13. Perfekciju

Češće nego lijenost, korijen odugovlačenja nalazi u činjenici da svoj posao ne radite dobro. Tvrdi to britanski filozof Alain Botton. A jedini način da prevladate odugovlačenje jest da napustite perfekcionizam. Izbjegavanje traženj adlake u jajetu moći ćete krenuti naprijed. Pretvarajući se da zadatak niej važan i da je OK nekad i zabrljati pomoći će vam da budete brži.

fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo