City Center One je šoping-centar najviše razine kvalitete u Hrvatskoj, smatraju hrvatski potrošači koji su sudjelovali u posebnom istraživanju kvalitete QUDAL, koje je proveo centar za istraživanje tržišta GfK.
Prema njihovom iskustvu taj šoping-centar je broj jedan u kvaliteti. Dobio je 13,7 posto glasova ispitanika, a slijede s popriličnim zaostatkom West Gate (7,2 posto), Arena Centar (6,5 posto), Tower Centar (4,5 posto), Avenue Mall (3,7 posto), Supernova (3,5 posto) i Portanova (3,2 posto).
Šoping-centar koji prvi pada na pamet
Anketno pitanje za ovu kategoriju glasilo je: "Zamislite da ste bogati. Zamislite da imate neograničeno sredstava na bankovnom računu. Zamislite da pri odabiru šoping-centra u kojem ćete najradije kupovati odlučujete isključivo i samo na osnovi kvalitete. Koji biste tada veliki šoping-centar – onaj koji ima više od 50 trgovina – najradije odabrali za svoju kupnju? Nemojte molimo odgovarati na brzinu. Ne navodite onaj šoping-centar koji vam prvi padne na pamet ili koji se najviše reklamira. Dobro promislite i navedite nam šoping-centar za koji smatrate da uistinu nudi najveću razinu kvalitete u Republici Hrvatskoj."
Pitanje je bilo otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili ponuđeni nikakvi mogući odgovori, te su oni slobodno mogli navoditi naziv jednog šoping-centra za koji smatraju da u Hrvatskoj nudi najveću razinu kvalitete.
Istraživanje kvalitete QUDAL – QUality meDAL je certifikacijski sustav koji na tržištu detektira i nagrađuje proizvode, usluge i druge subjekte temeljem znanstvenog tržišnog istraživanja koristeći inovativnu metodu DEEPMA (Deep Mind Awareness). Riječ je o istraživanju kojim se mjeri isključivo i samo zadovoljstvo građana kvalitetom.