Kako potrošači ocjenjuju naše supermarkete?

Što kupce najviše nervira kad kupuju u supermarketima? Sudeći po knjizi pohvala i pritužbi koje je prikupila stranica Supermarketi.

22.10.2011.
16:49
VOYO logo
VOYO logo

Ocijenjena su četiri supermarketa koje su kupci najviše spominjali u svojim komentarima usluge.

Tako su kupci u Konzumu najviše hvalili, ali i najviše kritizirali ljubaznost osoblja, a zanimljivo je da je broj pritužbi duplo veći nego broj pohvala. Uz to, u Konzumu su se kupci najviše žalili na nehigijenu, potom na čekanje u redovima na blagajni, te naposlijetku na nekonzistentnost cijena na policama s onima na blagajni, ili je zaliha robe na akciji premala ili su krivo istaknuti artikli na akciji.

Plodine su također zaradile najviše kritika na račun ljubaznosti zaposlenih, a 'plus' bilježe u općem zadovoljstvu kupaca.

Najbolnija točka Kauflanda je nekonzistentnost cijena na policama s onima na blagajni, ili je zaliha robe na akciji premala ili su pak krivo istaknuti artikli na akciji. No, zaposlenici u Kauflandu su pobrali više pohvala no kritika kupaca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Problem s cijenama, odnosno zalihama na polici, najviše muči i Lidl. Kritika ima i na ljubaznost zaposlenih i na kvalitetu robe, kao i na redove na blagajni.

Ipak, valja istaknuti da ovi podaci nisu reprezentativni (naprimjer, nema podataka za Interspar i Mercator), već su nastali na osnovu zapažanja koje su kupci slali stranici Supermarketi.info.

Vezani članci:

arti-201110070917006 arti-201105140242006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni kandidatkinje
GLEDAJ ODMAH!
VOYO logo