Kako koristiti chat u izgradnji branda? Doznajte na Weekend Media Festivalu

Image
Foto: Weekend Media Festival

Generalni direktor Vibera za središnju i istočnu Europu Atanas Raykov na Weekendu će održati predavanje o novim mogućnostima društvene interakcije s digitalnom javnošću današnjice.

16.9.2015.
16:42
Weekend Media Festival
VOYO logo

U vrijeme u kojem nove generacije potrošača i digitalne javnosti većinu svoje društvene interakcije obavljaju unutar chat grupa – za razliku od prijašnje prakse, u kojoj je dominantna bila komunikacija putem društvenih mreža sa širokim krugom javnosti – pristup proizvođača sadržaja i brandova treba se mijenjati kako bi bili učinkoviti u ostvarivanju željene komunikacije prema korisnicima. S načinima na koje je to moguće ostvariti, time steći i zadržati konkurentsku prednost u današnjem svijetu digitalnih platformi te ostati ukorak s trendovima u digitalnoj komunikaciji, sudionike 8. Weekend Media Festivala će u sklopu predavanja „Nove mogućnosti za društvenu interakciju s digitalnom javnošću 21. stoljeća“ u subotu 26. rujna upoznati Atanas Rajkov (Bugarska), generalni direktor Vibera za središnju i istočnu Europu (CEE).

Image
Foto: Weekend Media Festival

Atanas Rajkov je veteran u industriji mobilne komunikacije s više od deset godina iskustva u rada na bugarskom tržištu. U VIVACOM-u, najvećem mobilnom operatoru u Bugarskoj, radio je na razvoju mobilnih tehnologija za telefoniju i usluge s dodanom vrijednošću (VAS). Radio je i na uspostavi te osnaživanju lokalnih startupova s fokusom na mobilnu telefoniju. Rajkov se pridružio Viberovom timu u svibnju 2015. te će na novom položaju nadgledati budući razvoj poslovanja Vibera u regiji središnje i istočne Europe s posebnom pažnjom na tržišta Bugarske, Grčke, Srbije i Mađarske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osmo izdanje Weekend Media Festivala, najvećeg regionalnog festivala komunikacija, održat će se od 24. do 27. rujna u prostoru stare Tvornice duhana u Rovinju. Osmi će Weekend okupiti više od 4000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca kao i približno 350 studenata iz čitave regije – ali i šireg okruženja – a pratit će ga i gotovo 600 akreditiranih novinara. Posjetitelje Weekenda očekuje bogat program s više od 130 govornika i obiljem zanimljivih predavanja, panel rasprava, radionica i prezentacija. U sklopu Weekenda četvrtu se godinu zaredom održava i BalCannes, revija najboljih agencijskih projekata u šest zemalja regije, kao i treći SoMo Borac, nagrada za najbolja regionalna postignućima u području društvenih medija.

Prijave za ovogodišnji Weekend Media Festival već su započele na www.weekendmediafestival.com.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo