Jeste li spremni?

28.2.2011.
17:36
VOYO logo

A lideri među njima sa svojom jedinstvenom (po mišljenju gostiju!) turističkom ponudom na tržištu svakako bi bili oni koji znaju da je bitnije koga povezuju i koji polaze od činjenice koliko ih je brojčano. Rezultat brige o njima može biti najmanje 50% ukupnog broja rezervacija putem online bookinga (ili duplo više nego prije). A to je tek početak...

Za vođenje svog plemena, svojih vjernih gostiju, potrebna su znanja iz internetskog marketinga i online prodaje. Zato vam, kao naručena za ovu, ali i sve sljedeće turističke sezone, dolazi edukativna međunarodna konferencija sa navedenim temama pod nazivom http://www.webstrategija.com/10 koja će se održati od 16. - 18. 3. 2011., tjedan dana prije međunarodnog sajma CroTour.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uz sudionicima osiguran povoljniji smještaj u Zagrebu, u tri dana više od 300 sudionika dobit će jedinstvenu priliku da nauče tajne online prodaje u turizmu od iskusnih mladih poslovnih ljudi koji će im prenijeti svoja uspješna iskustva iz prodaje u turističkom sektoru iz Hrvatske, Slovenije i Srbije.

Ovaj događaj Vam je omogućio generalni sponzor – KOLEKTIVA - najbolji web servis za grupnu kupovinu u regiji; zlatni sponzor Turistička zajednica grada Zagreba, zatim srebrni sponzori – veliki gigant T- Hrvatski Telekom, tvrtka za izradu web stranica Virtus Dizajn, odlična obrazovna Visoka škola za informacijske tehnologije - Vsite, studio za razvoj web stranica - LogIT internet usluge, Microsoft Hrvatska, prvi hrvatski web servis za jednostavno otvaranje web-shopa Kliks.hr, te crnogorska tvrtka za promociju vršne .ME domene; i brončani sponzor - tvrtka koja nudi mobilna rješenja Pet Minuta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Također, konferencija je sponzorirana od strane vodećih medija –portali Monitor.hr, Večernji.hr, Tportal.hr, Net.hr, Rep.hr, te dnevne novine Večernji list, časopis VIDI, lifestyle magazin o putovanjima Croatian Traveller. Organizacijski partneri konferencije su: Udruga hrvatskih putničkih agencija - UHPA, Timgraf Media, World Class Academy, Hypo Centar, Lesinger media te mnogi drugi. Za vizuale konferencije zadužena je tvrtka iDEA studio.

Primijenite savjete http://www.webstrategija.com/10/predavaci te ove sezone naučeno i iskoristite, i to ne samo za popunjavanje kapaciteta, već i za produljenje turističke sezone! Poboljšajte svoju turističku ponudu online jer - i Vaša konkurencija dolazi na Kolektiva Web::Strategiju X.

Dođite do svoje http://www.webstrategija.com/10/kotizacije što prije jer cijena od 900 kn + PDV vrijedi samo do 1. 3. 2011., a trenutna popunjenost sjedećih mjesta na konferenciji iznosi čak 41%.

http://www.webstrategija.com/10/prijava već sada kako ne biste ostali bez svoje ulaznice. Vidimo se 16.3. u zagrebačkom Hypo Centru!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo