Jelo dobrodošlice platili 90 kuna, a nisu ga ni naručili!

Naplata jela dobrodošlice bez upozorenja po prilično visokim cijenama, te ne pružanje mogućnosti gostu da naruči vodu iz slavine, samo su neki od problema s kojima se susreću turisti.

9.7.2010.
17:33
VOYO logo

"Bila sam uvjerena da je to besplatno kad su nam te roladice, punjene nekim namazom, iznijeli bez pitanja i upozorenja da se naplaćuje. Što li smo se tek iznenadili kad smo shvatili da se u računu od 380 kuna na taj neželjeni couvert odnosi čak 90 kuna", ispričala je čitateljica Večernjeg lista koja je s tročlanim društvancem na Jadranu izašla na večeru.

No oni nisu jedini koji su iz restorana izašli s dvojbama o tomu naplaćuje ili se couvert ili ne i mora li se uopće uzeti? Problem je u tome što restorani za taj dio imaju različita pravila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Primjerice vlasnica restorana Valsabion u Puli Sonja Perić kaže kako oni imaju couvert, ali da je on po njihovoj politici besplatan. No, oni koji couvert naplaćuju, pak, u jelovnik obvezno moraju staviti cijenu kako bi gost to znao i imao mogućnost izbora.

"Drugih pravila nema. Bila sam i u vrhunskim svjetskim restoranima koji nisu naplaćivali couvert, a i u mnogim posve prosječnima u kojima jesu", kaže S. Perić te tumači da u "couvert ulaze i stolnjak, čaše, tanjuri te da se često miješa s predjelom, kojim kuća časti".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Slično situaciju pojašnjava i Ilija Rkman iz društva Potrošač.

"Couvert koji je zasebna stavka s cijenom u jelovniku gost ima pravo odbiti. No kako ne bi bilo neugodnosti, dobro je prvo provjeriti naplaćuje li se dodatno. Ako se naplaćuje, svakako valja tražiti specificiran račun", kazao je Rkman za Večernjak. Nezadovoljni i zatečeni često su i gosti kojima u restoranu vodu nude jedino iz boce, bez mogućnosti da dobiju onu iz slavine. No i po tom pitanju, tumači Rkman, situacija je ista.

"Cijela Pula pije flaširanu vodu, pa je savjetujemo i gostu, ali ako netko ne želi, jasno da će je dobiti u čaši", slaže se s njim i vlasnica Valsabiona dodaje da dobar ugostitelj ne smije biti nasrtljiv.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo