Abercrombie & Fitch prije petnaestak godina bio je u vrhuncu svoje slave. Tinejdžeri su ga smatrali šestim najboljim brendom na svijetu, a njihova odjeća donosila je milijarde dolara. Osobitu senzaciju predstavljala je njihova odjeća za surfere Hollister Co. No, danas, s dućanima poput H&M-a i Zare, poznati brend mora tražiti nove načine kako ponovo zauzeti staru poziciju na tržištu.
Već deseti put za redom kompanija je objavila pad u kvartalnoj prodaji, nakon čega su im dionice pale 8,5%.
Glavni direktor Mike Jeffries najavio je kako će s novih linije odjeće biti uklonjeni natpisi kompanije. "U proljetnoj sezoni planiramo svesti logo na praktički ništa",. objavio je planove za sjevernoameričko tržište. Tako će logo, nekad prepoznatljiv detalj koji čini razliku između markirane i nemarkirane robe, čini se, nakon godina izgrađivanja, biti žrtvovan novim prilagodbama tržištu.