Kalifornijski odbor za proizvodnju mlijeka, poznat po propagandnoj kampanji "Got Milk?" (Imaš mlijeka?) podigao je prašinu sa svojom novom marketinškom strategijom. Točnije, 'bombardirani' su kritikama u kojima se ne odobrava njihova nova kampanja pod nazivom "Everything I Do Is Wrong" (Sve što činim je krivo).
U njoj se muškarci opisuju kao oni koji najviše pate dok se njihove supruge i djevojke ponašaju čudno u vrijeme PMS-a. Istovremeno ih se potiče da u razdoblju dok njihove partnerice prolaze kroz PMS kupuju što više mlijeka kako bi im ono pomoglo u obrani simptoma PMS-a, piše The Huffington Post.
Izvršni direktor Odbora za proizvodnju mlijeka, Steve James, pak, brani organizaciju tvrdnjom da je cilj kampanje poticati muškarce i žene da razgovaraju o problematici PMS-a.
"Zaista nam nije bila namjera da kampanja bude uvredljiva. Ona samo govori o tome kako muškarci nemaju pojma kako riješiti emocionalne probleme koje u vezi može prouzročiti PMS", izjavio je James.
Dodajmo svemu da Odbor za proizvodnju mlijeka financiraju kalifornijski proizvođači mlijeka, a sporna reklama nalazi se na internetskoj stranici Everythingidoiswrong.org
Vezani članci:
arti-201107080251006 arti-201106200845006 arti-201102020123006