Ivana Galić, rukovoditeljica marketinških komunikacija u Vipnetu i Nikola Žinić, kreativni direktor u agenciji Bruketa&Žinić OM imenovani su za članove žirija nagrade Euro Effie 2014, europske nagrade koja se dodjeljuje za najučinkovitije i najuspješnije marketinške kampanje koje su bile aktualne u više zemalja Europe.
Žiri Euro Effie nagrade sastoji se od niza profesionalaca iz područja marketinga iz cijele Europe, a njime predsjeda Geoff Seeley, globalni direktor komunikacijskog planiranja iz Unilevera. Galić i Žinić su izabrani u žiri ove cijenjene nagrade zbog svog velikog iskustva u vođenju marketinških kampanja i odličnog poznavanja natjecanja Effie. Svojim znanjem i stručnošću doprinijet će izboru najboljih agencija i oglašivača iz cijele Europe koji su bili istinski efikasni u svojem komuniciranju.
Hrvatsko izdanje prestižnog Effie natjecanja održat će se u sklopu nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija od 15. do 18. svibnja u hotelu Lone u Rovinju i nagradit će najbolje hrvatske marketinške agencije i oglašivače. Na Croatia Effie 2014 natjecanju mogu sudjelovati svi marketinški radovi koji su realizirani u Hrvatskoj u periodu od 1. srpnja 2012. do 31. prosinca 2013. Godine, a natjecanje je otvoreno još samo nekoliko dana, do 31. ožujka.
Sve informacije o pravilima i načinu prijave dostupne su na internetskoj stranici www.effie.hr.
Cjelovit popis članova žirija Euro Effie natjecanja dostupan je na www.euro-effie.com.
Euro Effie nagradu organizira Europsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA) u suradnji s Euronewsom te uz potporu The European Publishers' Councila, TIME-a, Fortunea, WARC-a, Adforum.coma, Procter & Gamblea, Nielsena, creativebrief, EurActiva & Viva Xpress Logisticsa. EFFIE nagrada je osnovana 1968. u New Yorku te se je prepoznata u više od 40 zemalja svijeta.
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 31 članicu te zastupa preko pola ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.