Francuski šampanjac i konjak popularniji su u svijetu od Channela No5, i Opiuma od Yvesa Saint Laurena. Vino i žestice sada su na popisu najvećih francuskih izvoznih industrija iznad parfema i kozmetike, ali ispod avioindustrije, primjerice.
Prodaja francuskog šampanjca u svijetu porasla je za 12 posto, a konjaka čak 20 posto. Ukupna vrijednost izvoza je 11,7 milijardi eura. Za usporedbu, ukupan hrvatski izvoz u 2014. godini, ne samo vina već SVIH proizvoda iznosio je prema podacima Državnog zavoda za statistiku 10,3 milijardi eura.
Izvoz je digao nizak tečaj eura. Kako je objavila udruga izvoznika pića - Federation des Exportateurs de Vins et Spiritueux de France (FEVS), pad eura u odnosu na dolar, jen i funtu učinila je francuska pića cjenovno pristupačnijima.
Najveći uvoznik francuskih pića su Sjedinjene Države, u koju Francuzi izvoze robe za 2,6 milijardi eura. Druga na popisu je Velika Britanija, a četvrta Kina, u kojoj je prodaja porasla za 23 posto.
Unatoč dobrim rezultatima u udruzi izvoznika su oprezni. Ukupno je isporučena količina prošle godine, naime, pala za 3,6 posto, a osim toga, u proteklih 15 godina je tržišni udio francuskih vina u međunarodnoj trgovini pao na gotovo polovinu prijašnjih vrijednosti.