Omišanin Mate Kovačić kaže kako su ga zamijenili s nekim drugim Matom Kovačićem te mu, posredstvom Odvjetničkog društva Hanžeković & partneri, s tekućega računa oduzeli 2.165 kuna.
"Nisam mogao vjerovati kad sam 25. listopada vidio stanje na računu. U omiškoj poslovnici PBZ-a su me obavijestili kako je riječ o ovrsi te da se javim na FINA-u, a tamo su mi objasnili da su iz T-Mobilea obavili prisilnu naplatu", ispričao je umirovljenik za Slobodnu Dalmaciju.
Adresa njegova, OIB tuđi
Dodao je kako je ostao u šoku jer nikada nije bio korisnik usluga te tvrtke, a potom se još više šokirao kada je shvatio da adresa osobe protiv koje se provodi ovršni nalog jest njegova, ali da je OIB sasvim drukčiji.
"Gospoda iz Hrvatskog Telekoma su uzeli OIB prvoga Mate Kovačića na kojega su u bazi podataka naišli, a to sam ja, i prikačili ga svom dužniku, što nisam ja. To zasigurno nije po zakonu, ali neka, bio sam spreman oprostiti samo da su mi odmah vratili novac", nastavio je Kovačić, no povrata novca danima nije bilo.
Bahati Hanžeković&partneri
Kovačić je potom unajmio i odvjetnika te se obratio novinarima, nakon čega se novac ipak pojavio na njegovu računu, ali ne čitav iznos, nego 2.076 kuna, dok preostalih 89 kuna, kako mu je bilo rečeno u HT-u, mora tražiti od Hanžekovića & partnera jer je to dio koji je za svoje usluge naplatila FINA!
"U tom odvjetničkom uredu su mi rekli da ih slobodno tužim, ali da novac od njih vidjeti neću jer oni ne priznaju svoj dio krivnje za krađu mog OIB-a", kazao je Kovačić.
Na pitanje o ovom slučaju u HT-u svu odgovornost prebacuju na Hanžekovića & partnere, napominjući kako je riječ o 'izoliranom slučaju'.