Da su mobilni operateri u Hrvatskoj uvelike 'napuhavali' brojke korisnika pokazuje i primjer da je Hrvatski telekom na svojem vrhuncu imao čak tri milijuna korisnika mobilnih brendova T-Mobilea, Bonbona i Simpe. No kad se primijenio nov izračun, koji u obzir uzima samo one mobilne brojeve koje je netko obnovio i koristio unatrag 90 dana, otkriveno je da ih ima pola milijuna manje.
Do sada su, naime, operateri pod svoje korisnike računali čak i one koji su obavili jedan poziv prije 15 mjeseci.
Vipnet zabilježio najveći pad
Deutsche telekom u svom izvješću za treće tromjesečje navodi da je HT zbog novog načina izračuna korisnika izgubio oko 500.000 mahom 'prepaid' korisnika. Najveći pad zabilježio je Vipnet. Vlasnik mobilnih brendova Vip i Tomato ima 600.000 korisnika manje, piše Poslovni.hr.
Prema izvješću Telekoma Austrije, prihod Vipneta pao je 8,5 posto, na 123,7 milijuna eura, operativna dobit pala je 10 posto, na 52,2 milijuna eura, a EBIT za 14,6 posto, na 35,2 milijuna eura.
Unatoč krizi Vipnet je uspio zadržati strukturu prihoda tako da njih 27 posto dolazi od podatkovnih usluga i interneta, odnosno segmenta u kojem se bilježi najveći rast.