Nagrade europskog natjecanja za tržišne komunikacije Epica dodjeljene su u Beogradu, pri čemu je Hrvatska ostvarila najbolji rezultat u regiji s dvije nagrađene agencije.
Agencija Bruketa&Žinić osvojila je srebro za projekt 'Dobre ideje svijetle u mraku' za Adris grupu, a agencija Grey broncu za Tomato, priopćila je agencija Bruketa&Žinić, kojoj je to treća nagrada na Epica Awardsu.
U Srbiju, Sloveniju te Bosnu i Hercegovinu otišla je po jedna brončana nagrada.
Na ovogodišnjem natjecanju sudjelovalo je 48 zemalja. Dodijeljene se 64 nagrade iz više područja, a njemačke su agencije s 18 nagrada bile najuspješnije.
Epica je europski natječaj za oglašavanje i dizajn koji, uz Cannes Lions, ima posebno značenje za europske agencije jer su u žiriju urednici magazina za oglašavanje iz cijele Europe. Natjecanje se održava više od 20 godina.