Hrvatska na globalnom Effie indeksu učinkovitosti

18.12.2012.
12:50
VOYO logo

Najuspješnije hrvatske agencije su Bruketa&Žinić OM, Imago, McCann Erickson, UNEX MPG i Grey Wordwide Zagreb, dok su kod oglašivača najbolje pozicije pripale Tele2, Vipnetu, Podravci i Raiffeisen banci. Najučinkovitiji hrvatski brendovi na Effie indeksu učinkovitosti su Tele2 i Studenac, a slijede ih Raiffeisen banka i Tomato.

Za ljestvicu globalnog Effie indeksa bili su uvršteni svi pobjednici i finalisti 40 globalnih i nacionalnih Effie natjecanja u periodu od 13. lipnja 2011. do 12. lipnja 2012., a indeks je sačinjen od preko 2000 prijava marketinških agencija i oglašivača iz cijelog svijeta. Poredak domaćih agencija i oglašivača na globalnom Effie indeksu učinkovitosti sastavljen je temeljem bodova ostvarenih na hrvatskim Effie natjecanjima, zbog čega su Effie nagrade još vrjednije za prijavitelje. Detaljan popis svih hrvatskih oglašivača, agencija i brendova može se pronaći na internetskim stranicama: www.effieindex.com.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Četvrto hrvatsko Effie natjecanje organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svjetskoj licenci Effie Worldwide organizacije, a proglašenje dobitnika održat će se u sklopu nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija sredinom svibnja iduće godine. U dosadašnja tri izdanja Effie natjecanja u Hrvatskoj sudjelovale su stotine oglašivača i marketinških agencija, a dodijeljene su ukupno 44 nagrade.

Na Croatia Effie 2013. natjecanju mogu sudjelovati svi marketinški radovi i kampanje domaćih agencija i oglašivača realizirane u Hrvatskoj u razdoblju od 1. siječnja 2011. do 30. rujna 2012., a prijave radova moguće su do 31. ožujka 2013. Sve informacije o pravilima i načinu prijave dostupne su na internetskoj stranici www.danikomunikacija.com

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo