Slovenski je glavni grad bio pod opsadom ljubiteljica i nešto manje ljubitelja visoke mode koja se, zahvaljujući suradnji H&M-a i jedne francuske modne kuće, mogla kupiti po povoljnim cijenama. Ispred jedinog H&M-a u Sloveniji, koji je dobio povlasticu da prodaje tu limitiranu kolekciju, u utorak se prije otvaranja naguralo 400-tinjak djevojaka.
"Krenule smo iz Zagreba u dva ujutro da budemo sigurne da ćemo ući", kazala je jedna zagrebačka studentica za Večernji list.
Među njima je bila i hrpica Talijana na službenom putu u Ljubljani, Britanke na putovanju Europom koje je lansiranje kolekcije zateklo u Sloveniji, te stotinjak Hrvatica koje nisu žalile vremena, benzina i čekanja. U dva sata, od 9 do 11 sati prodano je sve, kaputi, cipele, haljine, majice, torbe i nakit.
Ipak, najradikalniji primjer šopingholičarki dvije su Zagrepčanke koje su u 22 sata zauzele svoja mjesta pred centrom, a noć su provele u autu kako ništa ne bi prepustile slučaju.
Vezani članci:
arti-201006240322006 arti-201007100324006 arti-201009070486006 arti-201007020380006 arti-201004080492006