Oporavak trzista na mjesecnoj razini ne prati i porast prodaje u odnosu na proslogodisnji travanj, u odnosu na koji je u cetvrtom ovogodisnjem mjesecu prodano 919 automobila ili 19,7 posto manje.
To je prvi medugodisnji pad prodaje novih automobila u Hrvatskoj ove godine, sto ne cudi s obzirom da je prodaja u lanjskom travnju bila pod utjecajem znacajne isporuke za drzavi sektor, kaze Agan Begic iz Promocije Plusa.
Prve cetiri najprodavanije marke automobila u Hrvatskoj
Najprodavanija automobilska marka u Hrvatskoj u prva cetiri mjeseca je Volkswagen s 1.963 prodana automobila i trzisnim udjelom od 16,5 posto.
Na drugom mjestu je Opel s 1.314 automobila i udjelom na trzistu od 11,1 posto, a treca je Skoda s 1.236 automobila i udjelom od 10,4 posto.
Na cetvrto mjesto probila se Dacia s 951 automobilom, a slijede Renault, Peugeot, Citroen, Kia, Audi, Ford itd.
Volkswagen Golf na celu je poretka u prodaji po modelima, ispred Skode Octavie, Opela Astre, Dacie Sandero i Opela Corse.